• IK HAAT HET!
    Ik had zo een vriendin [stond gewoon in mijn vriendenlijst] die BARBIExSHIT noemde en nu heb ik sinds gisteren mijn naam veranderd in SEXGOTTPOES, wat doet zij? BILLSEXPOES..(?)
    Hallo? WEES FACKING ORIGINEEL!

    En kom nou niet af met de naam SEXGOTT of weet ik veel wát, want dat is er nog niet duz dan merk ik wel hoe onorigineel je bent!

    Sorry dat ik zo doe, maar ik ben het eventjes beu nu ;S
    En ik heb niemand nagedaan, want mijn netlog is al 2of3maanden SEXGOTTPOES!
    Wees gewoon beetje origineel ;S veel leuker.
    Ik had het bij mijn vorige naam ook, ik had OneMoreKiss, en dan waren er een heleboel mensen die afkwamen met bv. SayKiss ofzoiet o_O

    En mijn vriendin noemt BrokenPiecex, nu zijn er al vanalle mensen met BrokenLove en al die shit ;S


    -

    Dat is echt stom já ! dat had ik ook , Ik heette eerst THxSunshine en dan zie ik paar dagen later iemand met de naam ; xSunshine. ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    Das kut als iemand je na doet (baby) Iemand heeft nu ook de naam xFallingDown. Ik weet niet of die het ban mij heeft of niet..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb op quizlet ook mijn nieuwe nickname veranderd (de nickname die ik nu heb)
    En wat doet er hier een kind?
    Dezelfde nickname maar dan met meer 'r' en -.-


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik heb op quizlet ook mijn nieuwe nickname veranderd (de nickname die ik nu heb)
    En wat doet er hier een kind?
    Dezelfde nickname maar dan met meer 'r' en -.-


    Ik weet het..heb al gemerkt, maar wees gewoon FACKING ORIGINEEL! Jat geeen namen ;S


    -

    Jaaaaaah :@


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jaaaaaah :@



    Jij bent blijkbaar ook goed afgepist? Grr ik ben echt zo facking boos nu ;S HaatHaatHaat! (:


    -

    Ik ben heel erg pist nu >.>


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind het gewoon zo kut omdat je jezelf dan niet meer origineel vind :@


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik ben heel erg pist nu >.>


    Nja zijn we lekker samen dan (:


    -

    Die vn mij doe niemand naa (A) Jah, wie neemt dan ook Q fsoo? :P Okéé, IKK! Ma, tis wel laag as ge zélf geen nick vindt... ^^


    007

    Die vn mij doe niemand naa (A) Jah, wie neemt dan ook Q fsoo? :P Okéé, IKK! Ma, tis wel laag as ge zélf geen nick vindt... ^^

    Idd ;S ik kan er echt niet tegen, waarom zijn de mensen gewoon niet origineel? ben ik toch ook..!
    Mja ik kan er spijtig genoeg weinig aan doen..


    -

    Ik had mijn naam net een week; ankeCORE en toen zag ik ineens iemand met marloesCORE ofzo. xl


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik had mijn naam net een week; ankeCORE en toen zag ik ineens iemand met marloesCORE ofzo. xl

    fijn, niet duz ! [dat ze je nadoen hea]


    -

    dat is echt fucking kut als ze je iedeen stelen precies het zelfde als ze je title's en verhalen stelen -_-' wees orignieel en verzin zelf iets!


    i like cookies :Y)

    Ga dan tegen haar flippen, en niet hier.


    blame the bully.