• doet er iemand hier wel eens sporten? (A) ik ga zelf naar het laco een sportschool in vught best gezellig ik vroeg me af zijn er nog andere mensen die daar heen gaan? :D


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik doe aan ritmische gymnastiek, rope skipping, dansen (hiphop) en ga gaan lopen! (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik fiets alleen.


    -

    Ik zit op paardrij, ik ga meestal twee keer in de week heen xD


    What is youre favo scary movie?

    Badminton en nu ook lopen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik doe aan streetdance en majorette/twirling


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Voetbal! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    ik rij paard.. fuckin' leuk maar tegenwoordig €15,- per les dus kan maar 1x per week :(
    heb wel 4 uur in de week gym, niet dat ik daar wat uitvoer ofzoww (kitty) en ik fiets naar school (2 hele kilometers (A)) en ik wandel wel 'ns door het bos (geloof me, er komen rare mensen in het bos Ö ).
    voor de rest is chatten ook een zeer intensieve sport (joehoe) heb spierpijn in mijn vingers.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Ik judo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik fiets elke dag heen en terug naar school, en elke week fiets ik naar de afspraken voor m'n psycholoog.
    Daarnaast fitness ik 3 x in de week, en elke vrijdag fiets ik naar mijn werk. Als ik genoeg tijd over heb, ga ik hardlopen. :Y)
    Oh btw, elke dinsdag ga ik wat leuks doen met wat vrienden. Vorige week ging ik outdoor-lasergamen. Was echt leuk & gezellig!
    Eigenlijk is fitness best leuk hoor, ik denk erover na om 4 keer in de week te gaan fitnessen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahahah, daar tegen over woont mijn bijles leraar, maar nee. Laco is heel duur, ga dan naar Health City in Vught-Zuid (:


    your eyes are like stars in the night.

    sporten?!
    wtf daar word je moe van!

    laat dat vet gwn wegzuigen :3
    fab-fab


    we all deserve to die

    Ik ga vrijdag weer beginnen met sporten ^^


    Caution first, always.

    Ik volleybal en dans.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dansen & voetballen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb heel veel sporten geprobeerd, maar vond ze geen van allen leuk genoeg om te blijven doen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.