• hello sweethearts.
    Ik ben al lang 'Harry fan' en nu hebben de schrijfkriebels me toch tepakken gekregen.
    Ik ga een second royal wedding story schrijven en dit keer is de 'prince charming' Harry.

    voor deze story heb ik nodig:

    - Hertogen en hertoginnen
    - vriendinnen van Elizabeth (hoofdpersonage)
    - en een meisje dat heel 'close' is met Harry (;


    in te vullen:
    welk personage?
    naam:
    korte karakterbeschrijven:
    (eventueel) extra:


    hier is de url van de story (abos zijn welkom ;p)
    http://www.quizlet.nl/stories/49998/my-prince-charming--prince-harry/


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Haha nooit gedacht dat daar een story over zou komen :'D;
    Maar ik pas, sorry!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wist gewoon dat zo een stories gingen komen na de bruiloft van Kate en William :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    welk personage: Vriendin.
    naam: Sophia Willow Elizabeth Roder.
    korte karakterbeschrijven: Sophia weet goed wat ze wilt en daar zijn haar ouders niet altijd blij mee, want dat levert vaak roblemen op. Ze is ook heel erg koppig. Ze is een nuchtere meid met gevoel voor humor. Ze is altijd vrolijk, maar weet ook wanneer ze moet dimmen. Ze heeft veel mensenkennis en ziet dus snel als er iets met iemand aan de hand is. Ze kan dus ook goed met die situaties omgaan, en daarom zijn mensen graag bij haar. Voor haar vrienden gaat ze door het vuur.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    welk personage? een meisje dat heel 'close' is met Harry
    naam: Candice Bailey Dixon
    korte karakterbeschrijven: Candice is een vrolijk meisje dat het leven van de zonnige kant bekijkt. Ze heeft een goed gevoel voor humor en lacht veel. Ze houdt er wel van om gek te doen en schaamt zich niet zo snel. Ze kan wat hyper zijn omdat ze een lichte vorm van ADHD heeft.


    -

    welk personage? Hertogin
    naam: Blanche Van Blarcum
    korte karakterbeschrijven: Blanche is een zelfverzekerde jonge dame, die zorgt dat ze er altijd goed bij loopt. Ze weet waar ze staat in de maatschappij en dat laat ze graag zien ook. Ze wil graag gezien worden en ze doet er ook veel voor om in de aandacht te komen. Blanche doet altijd overdreven aardig in het bijzijn van Prins Harry.
    (eventueel) extra: Ze is eigenlijk best een grote roddeltante.

    welk personage: Hertog
    naam: Pierre Francoiz Plié.
    korte karakterbeschrijven: Pierre is een trotse man met een enorm ego. Hij stelt zichzelf boven alles en iedereen. Daar irriteert men zich aan, maar niemand durft er iets over te zeggen door zijn hoge status.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    welke personage:vriendin
    naam:Bonita Elena Simpson
    korte karakterbeschrijven:Bonita is een heel lief/verlegen meisje.Ze zal haar echte vriendinnen/vrienden nooit veraden.Ze kan goed piano spelen en ook zingen.Ze danst sinds haar vierde allerlei soorten dansen.Ze houdt er niet heel erg van om in de spotlight te staan.
    extra:Bonita haar ouders zijn omgekomen in een brand in hun huis toen Bonita bij dansles was.Ze was toen 18 jaar oud toen het gebeurde


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    welk personage? Meisje dat erg close met Harry is
    naam: Agnes Valeria Caroline Montgomery
    korte karakterbeschrijven: Agnes is een slimme, jonge meid. Ze weet precies hoe ze alles moet spelen en dat doet ze dan ook altijd. Ze is positief en opgewonden ingesteld, maar je kan haar snel raken met een gevoelig onderwerp. Ze houdt niet echt van spotlight, maar als het er dan ook is, zal ze het heus niet ontwijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking