• ik heb echt zo'n lange neus met zo'n bochel erin, afschuwelijk. Ik druk me neus al iedere ochtend vijf minuten tegen de kast aan zodat hij platter word, maar het helpt niet echtx'd
    en ik vroeg me af.. zou je een neusverkleining kunnen doen op je 15e. Ik ga er voor sparen, want mijn ouders zouden het never nooit willen betalen-.-'


    Expect the unexpected

    ik heb geen idee.
    ik heb trouwens ook een irritante neus, wanneer ik bijvoorbeeld lach - dan gaat ie helemaal mee en wordt het helemaal dik :S:S


    I will be.

    Nee ik denk niet dat het vanaf je 15e mag. Omdat je nu nog in de puberteit zit, en je erna spijt kunt hebben. En je bent nog niet eens volwassen, dus nee, waarschijnlijk mag het niet. Wacht nog een paar jaar, maar denk maar zo: Niemand is perfect. (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 17:36 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk niet dat het al mag, maar eigenlijk ken ik er niets van :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dalijk zie je eruit als Michael Jackson O.o


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Neus is gewoon het lelijkste ding aan het lichaam, vraag het aan andere mensen en dan zal het vast wel meevallen van wat zei van je neus vinden.

    Ik heb ook zo'n neus en ik haat hem ook. Ik ben ook al serieus aan plastische cirurgie gedacht, maar weetje je moet het gewoon gaat accepteren. Andere mensen hebben flaporen en wij hebben gewoon een rare neus.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik heb ook een enorme bochel-neus D:
    Maar oké, plastische chirurgie vind ik wat te ver gaan want dat ziet er dan weer zo vreemd uit; kom je ineens met een hele andere neus aan.
    Als ik er niet op let, zien anderen het ook niet. Als ik erover begin, dan gaan anderen erop letten en dan zien zij het ook. Dan pas. Als ik er zelf over begin. Dus gewoon niet over praten en niet steeds aan je neus zitten of zo, dan ziet niemand 't.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Met toestemming van je ouders mag het volgens mij.
    Maar,sorry,je bent gek als je dat (nu al) doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    foto?!


    we all deserve to die

    StJimmy schreef:
    Met toestemming van je ouders mag het volgens mij.
    Maar,sorry,je bent gek als je dat (nu al) doet.


    -

    Je lichaam is nog aan het groeien. Als je plastische chirugie zou doen, zou ik als ik jou was in ieder geval wachten tot je 18 jaar bent. Volgens mij heeft iedereen wel een lichaamsdeel dat 'ie lelijk vind. Maar ik vind dat juist mooi. We hoeven toch niet perfect te zijn?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.