• Ja, ik was dus net aan het douchen, doe ik de kraan uit & kijk ik zo om me heen denk ik opeens: "Kut, waar is m'n handdoek". Dus moest ik met ondergoed en al helemaal naar m'n moeders kamer om een handdoek te halen & dat terwijl de raam daar wagenwijd open stond -___- en nu heb ik het koud, en nee er liggen geen handdoeken in de badkamer, want daar is gewoon geen plek voor, omdat ie te klein is.

    Wie heeft dit ook 'ns keer meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 13:19 ]


    -

    Ik ben vaak genoeg dom bezig lol

    Dat is nog niks. Ik zat in bad en ik had geen washandje, dus stond ik recht in de badkuip om er een te pakken, schuif ik uit. Heb ik een heel groot gat in mijn arm omdat ik net tegen zo'n scherpe kant van de badrand viel. Nu is het een mooi liteken.
    En als ik geen handdoek heb is de hele grond nat omdat ik dan door het huis loop opzoek naar eentje...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zo vaak. Zelfde situatie, alleen moet ik dan de overloop over naar het hok waar ze liggen. Ben er wel gewend aan geraakt en niet zo'n koukleum, maar het blijft vervelend. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.