Yosemite schreef:
(...)
Je vind hem slecht, maar hem en zijn aanhangers niet? Dat is lekker tegenstrijdig. En ja de VS heeft miljoenen vermoord, maar was dat niet in oorlogen in Irak of Iran enzo? Om mensen te hélpen. En bovendien is dat iets heel anders want we hebben het nu over een leider van misschien wel 1% mensen die de VS heeft. Dat is gewoon een heel ander verhaal.
En uh hallo? "Zomaar"? Nou sorry hoor, ik denk dat 99% van de hele wereld vind dat hij moest worden afgeknald en daarvan wil waarschijnlijk 98% nog dat hij heel zijn leven werd gemarteld. Die gast was ziek in zijn hoofd.
Nee ik bedoel dat zijn aanhangers en hij hem niet slecht vonden.
Als we zo zwart/wit blijven kijken houd die oorlog en die aanslagen nooit op. Zwart/wit kijken is het hele probleem en oorzaak van al het slechte in de wereld. En wij doen nu net zo hard mee.
Ik kan niet zeggen of VS die mensen echt heeft geholpen,onder de oude leiding van die landen was het veel minder gevaarlijk. Je moest zwijgen ja maar de kans dat je omkwam in een aanslag was veel kleiner.
Het leuke is nog de VS heeft Bin Lade geholpen in zijn strijdt tegen de Russen,al die wapens en bermbommen hebben ze van de VS(of na het ontwerp van de VS)
Met zomaar bedoel ik zonder proces. Iets wat hij deed en waarom we hem haten,en we nu predies het zelfde doen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall