• ik heb iets doms gedaan: mijn emailadres gewijzigd, maar ik heb een typfout gemaakt, ik heb namelijk .nl inplaats van .com gedaan. aangezien ik denk dat er wel meer anna langedijks zijn,
    denk ik dat er nu ook een email is gestuurd naar dat andere adres.
    kan dat? ik heb het adres vlakdaarna gewijzigs, omdat er geen mail binnen was gekomen.
    en als het kan, kan de gene dan ook in mijn gegevens komen?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    (huil):(:S nog niemand :(


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    als het hotmail.com is dan komt die niet aan

    hotmail.com en live.nl krijgen nu ff geen mail meer maar gmail wel(bij mij doet gmail het nog steeds)

    Was dat email adres een hotmail/live adres?

    Dan komt die namelijk ook niet aan bij het email adres die je hebt ingevuld, als dat email adres bestaat.

    hotmail.com en live.nl krijgen nu ff geen mail meer maar gmail wel(bij mij doet gmail het nog steeds)

    bij mij bij gmail kan ik mn berichten niet openen. ;o


    AAP

    Nee , alleen bij GMAIL ofzo


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oh, bij mijn gmail werkt dat wel...
    het was geen .hotmail of .life


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    :S:S:S:S:S de testmail... staat daar eigenlijk je wachtwoord en zo in? :S:S:S:S:S:S


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ik heb iets doms gedaan: mijn emailadres gewijzigd, maar ik heb een typfout gemaakt, ik heb namelijk .nl inplaats van .com gedaan. aangezien ik denk dat er wel meer anna langedijks zijn,
    denk ik dat er nu ook een email is gestuurd naar dat andere adres.
    kan dat? ik heb het adres vlakdaarna gewijzigs, omdat er geen mail binnen was gekomen.
    en als het kan, kan de gene dan ook in mijn gegevens komen?

    Nee, die persoon kan NIET in jouw gegevens komen. Niet in je mail in ieder geval. Voor de zekerheid zou ik mn wachtwoord op Quizlet even veranderen als ik jou was.


    Bored.

    Uhm,
    hotmail gaat nrmaal wel weer.
    xD

    (...)
    Nee, die persoon kan NIET in jouw gegevens komen. Niet in je mail in ieder geval. Voor de zekerheid zou ik mn wachtwoord op Quizlet even veranderen als ik jou was.

    okee zal ik doen


    ~brrrrrrrrrrrrr~