• een stukje waar deze serie over gaat.

    het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
    ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
    natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
    als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
    Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
    komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?

    ROLLEN;
    GijzelNemer 1;

    Gijzelnemer 2;

    Zus van Hoofdrol + GijzelNemer 3;

    [Rawrrx3]


    Vriendin van georg;

    Wat ik van jou wil weten is;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobbie's;
    rol;
    Like;
    Dislike;
    piercing;
    Tattoo;
    Beroep;
    Waarom deze rol;
    Foto;
    Text;

    Veel Succes!

    XXX

    ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELnemerS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam; Skrolan



    Leeftijd; 17



    Karakter; Lief, soms brutaal



    Hobbie's; Zingen, dansen, shoppen, nummers schrijven



    rol; Georg



    Like; Tokio Hotel, music, shoppen



    Dislike; Vannales



    piercing; In men tong



    Tattoo; sterretje Op men pols



    Beroep; Winkelbediende



    Waarom deze rol; Lijkt me wel leuk



    Foto;http://nl.netlog.com/Kitty_victim/photo/photoid=37533823#photos



    Text; Haaix, ik ben Skrolan. 17 jaar geleden ben ik dus op de wereld gezet. Ik Heb blond haar met roze en zwart erin. Ik luister graag naar Tokio Hotel en LaFee. Ik ben verslaafd aan shoppen daarom werk ik ook in een kledingwinkel.. De rest kan je lekker zelf kiezen ^^



    xxx

    Naam; kim(mag je veranderen)

    Leeftijd; 18

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Hobbie's; shoppen naar het strand gaan

    rol; vriendin georg

    Like; Strand en ijsjes en shoppen en uitgaan

    Dislike; school en players

    piercing; in de tong

    Tattoo; nee

    Beroep; Schoollier

    Waarom deze rol; het verhaal is leuk

    Foto; http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Text;

    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Ik heb een piercing in me tong.Ik woon nog bij me ouders.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en uitgaan.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Ik heb dus geen flauw idee of ik al een rol heb! :S


    nee ik ook niet x'D