• http://www.quizlet.nl/stories/45930/until-your-heart-stops-beating-ill-be-here--fighting-twilight/

Bella verhuist naar Forks en ontmoet haar oude vriend Jacob weer. Ze krijgen een relatie en al snel weet Bella waarom hij zo vaak trilt. Dan wordt ze ook nog stiekem gezoend door Edward een vampier. Ze is in tweestrijd. Wie moet ze kiesen Edward of JAcob?.

Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

Ik ga lezen ^^

Life's a journey, not a destination

Link klopt niet

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Idd. link klopt niet, maar voor anderen: Het is een super leuke story en zeker de moeite waard

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Dit is de goede

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Ow sorry haha maar bedankt @ImmaWolf ja mensen zij is mijn trouwste lezer hope that you like my story!!

Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

Muhahahaha opeens kreeg ik 5 abo's meer ofzo haha

Ik zei toch dat het zou werken.
    Ga ik straks ook maar even doen bij mijn verhaal Sweet Dreams ~Seth Clearwater~

DANKJE!!!!!!!!!!!

YOU'RE WELCOME!!!!!!! Ook al weet ik niet waarvoor xD

muhahahahaha ik ben altijd welkom in jouw leven :P