Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.
Ze is leuk als actrice, als zangeres wat minder, al heeft ze een paar goede liedjes. Ik haat 'r niet, nooit gedaan, zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren, ik vraag me alleen heel erg sterk af hoe ze van Nick Jonas bij Justin Bieber beland kan zijn geraakt, maar ach, als ze hem leuk vindt, moet ze het lekker zelf weten (:
Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.
Yosemite schreef: Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.
Dude ga is niet schelden --', we zullen jou ook is een hoer of slet noemen.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Dat vind ik best wel raar dat mensen haar gaan haten , omdat ze met Justin Bieber gaat.Ik ben fan van Justin en ik wil alleen maar dat hij gelukkig is.
Ik vind het raar dat ze haar dan opeens haten. Als je 'echt' fan bent van Justin Bieber, dan ben je blij voor ze dat ze samen gelukkig zijn.
Ik heb geen oordeel over hun, ik ken ze niet, dus ik kan moeilijk zeggen dat ik ze haat. Ik vind hun alleen een beetje arrogant overkomen(krul)
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Yosemite schreef: Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.
Mag ik vragen waarom je haar een hoer/slet vind? :')
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.