• oke laat maar mensen doen verlept dom hier en gaan zeiken kansloos Je mag best je mening geven maar ga niet zulke domme reacties plaatsen dude !

    En dit is ook wat mn vriendin zegt..

    Zo'n zin om nu te schelden :Y)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 13:02 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat zou er op 11-11-2011 gebeuren?


    Happy Birthday my Potter!

    Dit heb ik al te vaak gelezen om er nog echt van onder de indruk te zijn x')


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Dit heb ik al te vaak gelezen om er nog echt van onder de indruk te zijn x')
    Het laatste stuk ook ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    dus met andere woorden.. dit jaar op 11-11-11 gebeurd er een wereld ramp ? ;D

    Ghehe beetje te ver gezocht allemaal ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    expletive schreef:
    Vaag,


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je moet het laten rusten! Het zijn eigenlijk dingen die we niet moeten weten.


    Some angels have no wings.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)huh hoe bedoel je ?


    Er staat eerst: 2) Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin Towers had
    vluchtnummer 11

    Vervolgens staat er: 1) Typ in grote letters Q33 NY
    Dat is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig dat door de Torens
    vloog.

    Bij beide wordt gezegd dat het het vluchtnummer is van het eerste vliegtuig wat in de torens vloog.
    Maar de nummers zijn anders, dus het klopt niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Louisaaa schreef:
    Je moet het laten rusten! Het zijn eigenlijk dingen die we niet moeten weten.
    Mn vriendin zoekt dit op niet ik ?!
    Alleen ik vond dit dus weird en wou weten wat jullie ervan vonden ..

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 12:35 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Er staat eerst: 2) Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin Towers had
    vluchtnummer 11

    Vervolgens staat er: 1) Typ in grote letters Q33 NY
    Dat is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig dat door de Torens
    vloog.

    Bij beide wordt gezegd dat het het vluchtnummer is van het eerste vliegtuig wat in de torens vloog.
    Maar de nummers zijn anders, dus het klopt niet.
    Ze bedoelen denk ik van vluchtnummer 11 die de lucht in ging ? i dont know


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Het laatste stuk ook ?

    Ik vind het nogal bekrompen om te zeggen "Oehhh Obama heeft 11 letters in zijn naam dus hij zal wel iets met WTC te maken hebben!" :W


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik vind het nogal bekrompen om te zeggen "Oehhh Obama heeft 11 letters in zijn naam dus hij zal wel iets met WTC te maken hebben!" :W
    Tja oke, maar als je alles met elkaar vergelijkt ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ow, right, dit weer...
    Ik vind het onzin.
    Er gebeuren zo veel dingen, als je lang genoeg zoekt zal je altijd wel overeenkomsten vinden. Daarbij, wat maakt het nou uit dat alles een 11 had, hoezo is dat boeiend. (En het was niet eens het jaar 1111 ofzo).

    Sowieso, zie ik nergens gezichten in, tot er een lijntje om heen staat. :W

    Oh, en over dat word document, wat ik zie is, een vliegtuigje, twee blaadjes met tekst, een piratenvlag teken, en een Jodenster (ofzo). WTF heeft dat nou weer mee te maken, helemaal nergens toch...
    En hé, als je het in een ander lettertype zet, dan heb je vierkantjes! OMG! ¬¬

    Sorry als ik iemand beledig, maar ik vind dit soort dingen zo vette oznin.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 12:41 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Tja oke, maar als je alles met elkaar vergelijkt ?

    Dan vind ik dat het neerkomt op een hoop gelul. Er is gewoon iemand die er een paar dagen voor heeft uitgetrokken om van alles wat hij zag een referentie naar WTC te zoeken.

    En al zou het waar zijn? Wat moeten we met deze informatie? :W


    ars moriendi

    "Want als je lang genoeg dingen gaat zoeken met 11 letters, sja, dan vind je er natuurlijk ook veel met 11 letters."

    Met dat stukje ben ik het helemaal eens. (:
    En sorry, maar de rest vind ik allemaal erg ver gezocht. Er zijn ook heel veel manieren waarop je zo zou kunnen gaan tellen en niet op elf uitkomen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Ze bedoelen denk ik van vluchtnummer 11 die de lucht in ging ? i dont know


    Het is beide een vluchtnummer, en die kan gewoon niet anders zijn..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.