• Hallo mensen! Ik ben nu al een aardige tijd actief met het verkopen van mijn werk en heb daarom een website geopend. Ik teken zowel op papier als dat ik op muren spuit. Digitale werken staan nog niet tussen de producten maar zijn ook mogelijk.

    http://lilart.webs.com/

    Ik hoopte gewoon dat jullie het misschien leuk leek. Ik maak graag dingen voor mensen!

    -Lil'


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Crowd schreef:
    Ik vind het wel stoer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil eigenlijk wel graffiti op mijn slaapkamermuur, maar ik weet bijna zeker dat je ver weg woont en ik vind het niet echt goedkoop :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IloveJack schreef:
    Ah.. Het is echt gaaf. Beetje anime achtig. Ik hoop dat je het echt gaat maken, want ik ga je strips dan wel lezen ;D


    Heel erg bedankt! Ik heb ook een site waar mijn strip op staat, als je interesse hebt. http://bloodybutterflies.webs.com/ Anime? Nee, daar heb ik iets tegen haha. Het is mijn eigen stijl, alleen snap ik wel dat het oog voor anatomie je doet denken aan anime.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Voiceless schreef:
    Ik wil eigenlijk wel graffiti op mijn slaapkamermuur, maar ik weet bijna zeker dat je ver weg woont en ik vind het niet echt goedkoop :'D


    Een stuk goedkoper dan al die anderen, dat kan ik je vertellen. Waar woon je dan? Ik woon in Overijssel. Thanks, trouwens!

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:01 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    LENI schreef:
    (...)


    Thanks bro!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Een stuk goedkoper dan al die anderen, dat kan ik je vertellen. Waar woon je dan? Ik woon in Overijssel. Thanks, trouwens!


    Westerbork, midden-Drenthe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Westerbork, midden-Drenthe.


    Ik woon op de grens tussen Overijssel en Drente. Is dat ver weg? Nee toch? Ik woonde eerst zelfs in Meppel, dat is 12 kilometer van het gat waar ik nu woon.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    IloveJack schreef:
    Ah.. Het is echt gaaf. Beetje anime achtig. Ik hoop dat je het echt gaat maken, want ik ga je strips dan wel lezen ;D


    Trouwens, ik heb de site net even geupdate. De nieuwste pagina staat er nu ook op!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.