• En dan heb ik het over de kinderen bij mij uit de klas. Sommige zijn echt goeie vriendinnen. Maar ze zijn zo braaf en netjes. Sommige hebben nog nooit een echte onvoldoende gehaald en gaan zowat huilen als ze een 5.6 halen. De meeste hebben ook bijna nooit strafwerk.
    Gisteren werd ik er uitgestuurd. Vandaag zat ik bij die zelfde leraar weer een beetje uit te dagen. Dan zitten dus een vriendin de hele tijd tegen mij: 'Hou je nou maar gedeisd. Hou je nou maar gedeisd.'
    Dan zeg ik: 'Waarom?'
    Zij: 'Dadelijk word je er weer uitgestuurd?'

    Oké, ik snap dat ze het misschien niet leuk vinden dat ik er uit gestuurd word maar als ik al 10 keer heb gezegd dat ik dat niet ga doen dan kijken me ze me heel raar aan. Alsof ik geestelijk gestoord ben.
    Ik kan het ook heel goed vinden met de jongens bij mij uit de klas, alleen als ik daar bij ga zitten tijdens de pauze ofzo, dan komen alle meisjes weer gelijk na de pauze naar me toe en dan gaan ze allemaal vragen stellen over hoe het was, en of je hun niet kon vinden en daarom bij die kleuters ging zitten.

    Laatst hadden we een actieviteiten dag, en dan willen al mijn vriendinnen uit mijn klas kaarsen maken en koken.
    Waarvan ik denk: WTF?! Want er stonden veel leukere dingen op het lijstje. Zoals zelfverdediging en grimeren.
    Maar dat wilde ze niet want zelfverdediging is gevaarlijk en grimeren eng -.-'. En zo zijn er nog tientallen dingen die ik kan opnoemen. En nu kun je zeggen: 'Tss, dat je zo over je vriendinnen praat.' Maar ik moest even mijn hart luchten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh bij ons is dat juist andersom, dan zijn ze jaloers op elkaar als ze blowen en dan ben je dom als je dat niet doet. Of spijbelen, zeer populair...
    Maar ja, jullie klas is best saai dan inderdaad..


    live the life you love

    wouw dan noemde ik soms me zus al een softy =x


    Shoganai i ne~

    Heb ik ook, beetje ''oh ik ga 10 halen'' kinderen. Erger ik me DOOD aan (cat)


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    BeSlytherin schreef:
    wouw dan noemde ik soms me zus al een softy =x

    En bedankt(cat) eileen..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Defensive schreef:
    Ik heb ook zulke vriendinnen :')
    Maar buiten school heb ik er genoeg die wel goed bij mij passen, en ik ben er inmiddels wel aan gewend.


    They fell in love, didn't they?

    Lol ik ben best braaf, maar zo ernstig is het ook nog niet met me gesteld. Bovendien zit ik nu op het hoger onderwijs en daar moet je meestal zelf maar uitmaken of je komt. De rekening presenteert zich wel, en die is niet mis :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk kan ik me wel vinden in die meisjes..
    Ik ben zelf ook heel braaf, heb nog nooit in mijn leven strafwerk gehad en loop ook liever geen risico's.
    Ik ben gewoon heel standaard denk ik..


    Life is hard and then we die

    Prongs schreef:
    Hmm, ik snap wat je bedoeld, ik ben zo zelf een beetje. Ik haat spijbelen. Mijn vriendinnen willen steeds wegsneaken, maar ik zie dat niet zitten omdat je serieuze problemen aan je broek hebt als ze je snappen. Bovendien valt het serieus op als er ineens 6 man weg is --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right