• Tja, zoals de titel luidt, op welke verhaal ben jij nou het meeste trots en waarom? Heb je veel lezers of juist niet en wát maakt jouw verhaal dat je er zo trots op bent?
    Vertel het hier!

    Mijn verhaal waar ik trots op ben is xxs omdat het een verhaal waar veel mensen eigenlijk ooit wel eens over nagedacht hebben en ook gewoon omdat ik vind dat ik het tot nu toe als het beste heb beschreven.
    Echt veel lezers heb ik eigenlijk niet, maar dat doet er niet toe :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik twijfel tussen True Love en mijn soccer one shots.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sweet Dreams ~Seth Clearwater~, want daar schrijf ik de meeste hoofdstukken van en daarbij is het ook bijzonder. Mijn andere verhalen lijken nogal op elkaar: een meisje met problemen en een weerwolf. Dit is een weerwolf en een meisje die zich zelf ook kan verweren.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik was trots op, 'i want you to swallow your pride, and tell me you're sorry for that night.' Ik had daarop 350 abos, Maar ik heb hem sinds kort afgerond.

    Nu ben ik trots op 'Today is a fairytale.'
    waarop ik 193 abos heb.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het verhaal waar ik op dit moment het meest trots op ben is A Loser Like Me | DRACO MALFOY, gewoon omdat ik mijn schrijfstijl daar het beste in vind en het feit dat er héel wat mensen op reageren, wat me altijd weer ontzettend vrolijk maakt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik was trots op 'Even heaven is hell without you', maar die heb ik afgerond.
    Nu ben ik trots op 'Kiss from a rose', misschien nog wel trotser (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben hier best wel trots op. c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik ben hier best wel trots op. c:


    Hij is inderdaad mooi geschreven :Y) Dat laatste is wel erg zielig


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik ben trots op Meet me at Midnight.
    Hij is misschien nog niet zo ver en ik heb dan nog maar 24 abo's, maar het is wel de story waarin ik tot nu toe de meeste tijd heb gestoken :')
    Wat maakt dat ik er trots op ben is dat ik de wereld waarin het zich afspeelt helemaal zelf bedacht en uitgewerkt heb.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk dat ik het meest trots ben op Klaprozen of Teachers, Slytherins & other Criminals. Die eerste omdat hij beter gelukt is dan ik verwacht had, en die tweede omdat ik het zelf gewoon een heel leuk idee vind, en er met heel veel plezier aan schrijf. Maar hij is wel pas twee hoofdstukken lang, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dark night, omdat het mijn eerste story is,
    op de computer heb ik andere verhalen, dan ben ik het meest trots op Destiny


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Op deze en 'Hands Up, FBI.' Al heb ik de laatste nooit kunnen afmaken, ik vond het verhaal zelf enorm origineel.


    Has no one told you she's not breathing?

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Hij is inderdaad mooi geschreven :Y) Dat laatste is wel erg zielig


    Thank you. <3 Maar dat was ook de bedoeling.


    wth.

    Ik was zeer trots op mijn verhaal Nerds need love too, tot de Q crash kwam en ik de helft van mijn verhaal kwijt was.
    Nu ben ik trots op Close to Heaven, maar daar schrijf ik niet meer zo vaak aan..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Obsessed, omdat ik 't heerlijk vind om de thriller te schrijven.


    live the life you love

    Mijn stand alone, 'Morgen is het een jaar geleden.' c:
    Click


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'