• Hi!

    Ik heb een vraag: voordat al die tovenaars een brief krijgen van Hogwarts, zitten ze dan op een gewone muggle school?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk het niet?
    Toch niet als ze weten dat ze tovenaars zijn..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Thuis les?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Alleen mudbloods (I hate that word) I think. Ik geloof dat volbloed tovernaars privé les krijgen. Neem ik aan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat ze thuis les krijgen of gewoon naar school gaan. Of ze gaan gewoon helemaal niet naar school en krijgen geen les? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mummelwummel schreef:
    Alleen mudbloods (I hate that word) I think. Ik geloof dat volbloed tovernaars privé les krijgen. Neem ik aan.


    That makes two of us. Volgens mij krijgen volbloed thuis les, maar dan over magie ipv Mudloods


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mummelwummel schreef:
    Alleen mudbloods (I hate that word) I think. Ik geloof dat volbloed tovernaars privé les krijgen. Neem ik aan.


    zeg anders ipv mudblood (I don't hate it) muggle born (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Daar zat ik laatst ook aan te denken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miyagi schreef:
    (...)

    That makes two of us. Volgens mij krijgen volbloed thuis les, maar dan over magie ipv Mudloods


    Maar die volbloed mensjes blijven dan nogal dom lijkt me, kunnen ze dan wel rekenen ofzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Volgensmij krijgen de volbloeden sowieso thuis les, het ligt er denk ik bij halfbloeden aan hoe het gezin er uit ziet, mudblood - mudblood, of bijvoorbeeld volbloed heks en muggle, dat ligt denk ik geheel aan de situatie, bij mudbloods is het gewoon naar een normale school denk ik?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morgaine schreef:
    Thuis les?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar wat leren die volbloedmensjes dan thuis, als die ouders niet kunnen rekenen enzo? Want ze lijken me dan nogal dom :$


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gewone kinderen die niets van magie afweten gaan gewoon naar school tot hun elfde. Zoals Harry.
    En ik denk dat kinderen als Malfidus wel alles van hun ouders of personeel geleerd hebben.

    De Wemels weet ik zo niet, maar ik denk dat zij gewoon ook wel naar een dreuzelschool zijn geweest..


    Let the Night embrace you

    Volgens mij leren ze eerst wel lezen en schrijven... anders wordt Zweinstein heel moeilijk voor zexD(ook rekenen,voor toverdranken)
    Maar van wie ze dat leren?
    Kan een privé school zijn, of de ouders (zeg nou zelf, een onervaren tovenaar van 6 op een dreuzelschool zal het geheim makkelijk veraden).
    Dreuzelkinderen gaan natuurlijk naar een gewone dreuzelschool eerst ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Volgens mij krijgen de volbloeden nog geen les tot hun 11e


    =

    Ze krijgen pas les vanaf hun 11e. Hoe komt iedereen erbij dat ze eerst thuis les krijgen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?