• Hey Q-users

    Ik had een voorstel over Templates
    Als je bv op iemand anders profiel zit en je vindt dat hij/zij een leuk template heeft dat je dan op een knopje kan drukken en zeggen "zet bij mijn Templates" of zoiets en dan kan je het zelf ook gebruike

    Hoe ben ik op dit idee gekomen?
    Wel ik snap er eigenlijk niet zo veel van om het zelf te veranderen dus trek het meestal op niks

    Zijn jullie voor of tegen ?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is handig, voor! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tegen, dan word het onorigineel en heeft de helft van Quizlet voort hetzelfde template. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zelf zou ik het wel gaaf vinden, maar aan de andere kant is het niet eerlijk voor mensen die veel werk hebben besteed aan een unieke template. Dan hebben anderen hem al gauw ook.
    Dus ik zeg nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sommige mensen willen hun Template misschien voor hun zelf houden, omdat er veel werk hebben in gestoken. Tegen.

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.

    Ah ja dat kan je erbij nemen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.

    Dat zou wel kunnen ja!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    bluelist schreef:
    Sommige mensen willen hun Template misschien voor hun zelf houden, omdat er veel werk hebben in gestoken. Tegen.

    Maar dan kan je toch instellen zoals iemand al zei of het mag gekoppieerd worden of niet?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Snor schreef:
    Voor, maar dan moet je als ontwerper eerst wel in kunnen stellen of het gekopierd mag worden of niet.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Moet ik het dan aan Rutger voorstellen maar met het instellen wel


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Voor, als de maker het ook goed vindt.

    Maar dit is al eens voorgesteld, en het is dus niet doorgevoerd.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.