• IK las ooit een verhaal, het was al wel klaar.
    het ging over een meisje dat vaak leed aan geheugenverlies. haar ouders schreven haar in voor een wedstrijd om de niewe verloofde van prins william te worden. Daar ontmoette ze Jacob Black of Taylor Lautner, en ze werd verliefd op hem. William en Taylor/Jacob werden allebei verliefd op het meisje en beide probeerde ze haar voor zich te winnen. Dan was er nog iets met dat ze william perongeluk vergiftig had en dat ze het goed kon vinden met een van de kamermeisjes. het kan ook wel zijn dat het prins harry was in plaats van William. Maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand enig idee over welk verhaal ik het heb? want ik vond hem echt heel leuk en wil hem nog een keer lezen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Geen idee, sorry.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik denk dat ik die ook had gelezen, ik weet nog dat de titel één woord was, iets met een r? zal even zoeken!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    http://www.quizlet.nl/stories/5630/recognizing--jacob-black/

    Recognizing, zo was het! maar er staat dat hij niet meer beschikbaar is...
    Was het deze?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb die ook gelezen!


    Has no one told you she's not breathing?

    ik weet het nietxD


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else