• Mijn zus -die al vanaf donderdag weg is- is nog steeds niet teruggekomen, en ik begin me nu echt zorgen te maken. Waarom wilt ze gewoon niet terug komen, en waarom moet ze weglopen? :[
    Ik voel me nu zwaar kut en ik heb cyberhugs nodig. Wat moet ik doen? -Kom niet aan met politie, dat hebben we al gedaan, die proberen ook veel dingen, maar omdat ze 17 is en zelf mag 'beslissen' doen ze niet echt zoveel moeite.

    Edit: thanks voor de hugs _O_

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:08 ]


    We accept the love we think we deserve.

    -Big cyberhug-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ~achtdubble cyberhug~
    Ik hoop echt dat ze snel terug komt en dat alles goed met haar gaat! :x Ik denk dat je in jouw geval niets kunt doen dan afwachten en hopen dat alles goed komt, eigenlijk. Hopen dat de politie er iets aan kan doen.


    wth.

    ookal ken ik je niet *cyberhug for Broach*
    ze is zeventien, en ze kan goed voor zichzelf zorgen neem ik aan.
    ik hoop echt dat ze terugkomt!
    hou je taai(flower)

    moeten ze dat niet behandelen als een onrustwekkende verdwijning ofzo ??


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg heel veel sterkte! Hoop dat ze snel je zus vinden. *cyberhug*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    *cyberhug*
    En ze komt vast wel terug (flower)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Seel schreef:
    moeten ze dat niet behandelen als een onrustwekkende verdwijning ofzo ??


    Ze liet de eerste paar dagen wel van zich horen via smsjes. Maar na zondag niet meer. Iedereen denkt dat ze bij haar vriendje is, want een tijdje terug bleef ze daaar ook een paar nachten, maar niet 7 of 8! Een van haar vriendinnen op school zei nog dat ze gisteren op msn was en haar nieuwe nummer gaf, maar net op dat moment viel de telefoon van die vriendin uit. Dat vond ik echt balen! D:
    Ze wil dus liever bij haar vriendje zijn dan bij haar eigen familie.


    We accept the love we think we deserve.

    *rent naar je toe, en geeft je een knuffel*


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Broach schreef:
    (...)

    Ze liet de eerste paar dagen wel van zich horen via smsjes. Maar na zondag niet meer. Iedereen denkt dat ze bij haar vriendje is, want een tijdje terug bleef ze daaar ook een paar nachten, maar niet 7 of 8! Een van haar vriendinnen op school zei nog dat ze gisteren op msn was en haar nieuwe nummer gaf, maar net op dat moment viel de telefoon van die vriendin uit. Dat vond ik echt balen! D:
    Ze wil dus liever bij haar vriendje zijn dan bij haar eigen familie.
    oh ok , da's wel grof van haar dan, maar zo weet je toch dat er niets ernstig is. (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ahw, * cyber hugging *

    Veel sterkte, en hopelijk vinden ze je zus terug.
    Kan je haar ook niet bereiken via mobiel, ofzo?

    'x

    -cyberhug-
    omdat je haar zus bent weet je toch met wie ze omgaat enzo? niet? probeer eens bij haar vrienden/vriendinnen contact ze zoeken, wss is ze bij een van hen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien moet je eens rond vragen bij haar vrienden en de vrienden van haar vrienden? Ze is bij jullie weggelopen, en ik zeg niet dat ik dat goed keur, maar het lijkt me dan wel logisch dat ze niet zomaar terug komt. Maar ik kan me moeilijk inbeelden dat ze niet meer met haar vrienden praat.
    In ieder geval veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zal naar je toe komen ^^, oke nee, hier mag je pas op je eentje wonen als je 18 bent, maar succes liefje, ik weet dat het moeilijk voor je is, en natuurlijk voor je ouders...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aahw -cyberhug-
    Ze komt vast terug (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    - big cyberhug-
    Maar sterkte daar ;o !


    I am an idiot, I move.