• :9~(huil)(cat):9~(huil)
    Er is een petitie bezig om deze video te laten tonen, nadat DH part II is getoond.
    http://www.petitionspot.com/petitions/marchingon/

    Wat vinden jullie van het filmpje, het zijn beelden vanaf film 1 t.e.m 7.1 en kleine dingen uit 7.2 die je in trailers ziet.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:31 ]


    1.25

    Heel mooi!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dit filmpje is zo gaaf, jonge. :3


    wth.

    pff , ik ga zo de tranen in men ogen krijgen : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wauw, hij is echt mooi <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Prachtig. Doet me eraan denken dat ik Harry Potter nooit meer zal vergeten..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Seel schreef:
    pff , ik ga zo de tranen in men ogen krijgen : (

    Je bent niet de enige, tijdens dit filmpje krijg ik het al moeilijk. Wat zal er dan wel niet gebeuren als het echt helemaal voorbij is, nadat DH Part II is getoond en je niets meer hoort over Harry Potter, dan... Wel dan ga ik dood.


    1.25

    Prachtig! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige, tijdens dit filmpje krijg ik het al moeilijk. Wat zal er dan wel niet gebeuren als het echt helemaal voorbij is, nadat DH Part II is getoond en je niets meer hoort over Harry Potter, dan... Wel dan ga ik dood.
    pff , ik denk dat onze generatie echt in opgegroeid met harry potter , wij zijn samen met de acteurs oud geworden!
    wij kenden vroeger geen disneychannel crap...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ongelooflijk mooi.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Harry Potter is gewoon iets dat we niet snel zullen vergeten. Het is iets om onze kinderen te laten, om er over te vertellen hoe geweldig het was om mee te maken hoe die films voor het eerst uitkwamen, en hoe we daar mee omgingen/gaan.


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Seel schreef:
    (...)pff , ik denk dat onze generatie echt in opgegroeid met harry potter , wij zijn samen met de acteurs oud geworden!
    wij kenden vroeger geen disneychannel crap...

    Inderdaad, ik zou zelf mijn kinderen Harry Potter laten zien, gewoon omdat het zó geweldig is. Ik ga hen zelfs dwingen, haha. Het is gewoon DE awesomeness, Fuck Twilight


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik zou zelf mijn kinderen Harry Potter laten zien, gewoon omdat het zó geweldig is. Ik ga hen zelfs dwingen, haha. Het is gewoon DE awesomeness, Fuck Twilight
    ja dat was ik ook van plan :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga nu stil in een hoekje huilen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zo mooi, en ik heb ook kippenvel


    Live life limitless.

    Ik wil niet dat het ophoudt (no_chears)


    -