• Goed ik ben sinds kort een erge politie-fan en dat is het enige wat ik zeg.

    Rollen:
    Hoofdrol+Slimste meisje bij politie: BEZET Kim KimCupCake
    Meisje dat Tom Kaulitz aangeeft:
    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav+Meisje in ziekenhuis: BEZET Linda SEXBOMBillx3
    Winkelbaas:
    Mevrow die het eten geeft in de gevangenis(Haar karakter is verschillend per dag):


    INFO
    Naam:
    Leeftijd kies ik
    Karakter:
    Plaatje:
    Text:

    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav+Meisje in ziekenhuis info komt eraaan

    Naam:Linda

    Leeftijd kies ik

    Karakter:Lief, Betrouwbaar, Klierig, wild, direkt, brutaal, Spontaan, stil.

    Plaatje:http://i256.photobucket.com/albums/hh167/thatonerosskid/Brookelle%20Bones/BrookelleBones6.jpg

    Text:

    HII, dit mooie meisje op de foto ben ik, Linda dus.
    ik ben .. Jaar oud en ben dol op Drummen, Ik doe het al vanaf mijn 6de jaar op een Muziekschool.
    ik ga vaak uit, en naar Concerten van deze rockbands; Escape the fate, Bullet for my valentine en Bless the fall omdat het gewoon goeie bands zijn!.
    ik heb een tongpiercing en een tatoo op mijn rug wat bestaat uit engelvleugels!
    ik heb een hekel aan Huppelkutten en heb er laatst 1 een beuk verkocht, ik kom meestal wel stoer en arrogant over maar ben dat totaal niet, ik ben werkelijk lief en best stil, wat veel mensen niet weten.
    maar People ik moet gaan!

    Bubaai(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol maakt niet uit ;)
    Naam:
    Rose
    Leeftijd kies ik
    Okeej :P
    Karakter:
    Lief, Aardig, Spontaan, Gek, Behulpzaam
    Plaatje:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    Text:
    Haay People
    Ik heet Rose. Dus onthou die naam. Wat ik hier in deze serie doe gaat je niks aan ;). Ik ben .. jaar oud en degene die je op dit plaatje ziet. Dat, dat ben ik. Dus onthou myn naam en myn gezicht want ik zal je in je slaap achtervolgen!


    XxX Rose (duivel)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav+Meisje in ziekenhuis:


    Naam: Caroo

    Leeftijd kies ik

    Karakter: lief,behulpzaam, Komt altijd voor vrienden op, betrouwbaar!

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679

    Text: heey mensen Ik ben caroo!
    Ik houd van Zingen, En van drummen :D
    Ik drum al sinds ik 8 ben :D
    Ik zit op een muziekschool En het is egt fantastisch
    het is Like De Hemel van de muziekwereld :D
    de meiden uit me klas Vinden me een egte rockchick, ben ik eigenlijk best trots op :D
    En ik heb een crush Op een Drumgod
    his name is ; Gustav :$
    Hij is so goed En sexy en ja Alles !:D

    Maar ik ga Nu, Ik laat een lippiercing zette!:D

    bye !

    xx Caroo!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik wil graag die van vriendin Gustav en BF hoofdrol

    Naam: Say

    Karakter: Lief, aardig, trouw, behulpzaam, en eerlijk voor wie dat ook voor mij is. Koppig, naïef, eigenwijs en nieuwsgierig

    Plaatje: http://hiphop.popcrunch.com/wp-content/uploads/2007/07/jojo.jpg

    Text:
    Hey ik ben Say!
    Ik ben nu erg gevoelig door een verhaal wat ik zonet heb gelezen. Ja dat kan veel gevolgen op mij hebben, een goed verhaal. Ik hou er van, maar word er tegelijker tijd verdrietig van. Maar nu zal ik me even voorstallen, ik hou van gitaarspelen, tekenen, muziek luisteren, lezen en schrijven. Don't touch my friends! Anders krijg je met mij te maken! Ik moet nu gaan, maar als je meer van me wilt weten vraag het maar gewoon!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Meisje dat Tom Kaulitz aangeeft
    Naam: Mandy
    Leeftijd kies ik: Het liefst 16, 17 of 18 of iets in die richting
    Karakter: Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    Plaatje: http://i107.piczo.com/view/4/0/m/w/3/9/q/2/p/a/6/h/img/i311422455_94818_5.jpg
    Text: Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Ik ben helemaal gek van Tokio Hotel, en dan vooral van Tom. Ik hoop dat ik hem een keer ontmoet. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek, emo's en shoppen.


    a figment of your imagination

    More People?

    KOM OP ZEG MENSEN!

    Ikke wil Bill of Tom krijgen (A) info krijg je van me!

    Naam: Annelies

    Leeftijd kies ik

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, soms bitchy, snel jaloers, betrouwbaar en gevoelig

    Plaatje: Kijk naar het eerste meisje in mijn FB! die blonde met roze highlights met haar kauwgom

    Text:

    Haaii peopz <3



    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 20 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik wit/blond haar met roze higlights in. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!



    Kissez <3

    rol: Kan je nog vriendin georg of Gustav zijn? (anders kies jij maar een rol waarrvan jij denk ik het beste voor pas ;) )
    Naam:Nickita
    Leeftijd kies ik: okey ;)
    Karakter: altijd vrolijk
    Plaatje:
    http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1202136185/gallery_5679_2_161417.jpg
    Text:
    Haay mijn naam is nickita
    Ik ben 18 jaar enb altijd vrolijk
    Ik lach hraag dus kan best snal melig worden
    Verder ga ik de seur nooit uit zonder mijn mp3 en sta ik altijd klaar voor mijn vrienden
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af doei (K)


    You can't touch music but music touch you