• Goed ik ben sinds kort een erge politie-fan en dat is het enige wat ik zeg.

    Rollen:
    Hoofdrol+Slimste meisje bij politie: BEZET Kim KimCupCake
    Meisje dat Tom Kaulitz aangeeft:
    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav+Meisje in ziekenhuis: BEZET Linda SEXBOMBillx3
    Winkelbaas:
    Mevrow die het eten geeft in de gevangenis(Haar karakter is verschillend per dag):


    INFO
    Naam:
    Leeftijd kies ik
    Karakter:
    Plaatje:
    Text:

    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav+Meisje in ziekenhuis info komt eraaan

    Naam:Linda

    Leeftijd kies ik

    Karakter:Lief, Betrouwbaar, Klierig, wild, direkt, brutaal, Spontaan, stil.

    Plaatje:http://i256.photobucket.com/albums/hh167/thatonerosskid/Brookelle%20Bones/BrookelleBones6.jpg

    Text:

    HII, dit mooie meisje op de foto ben ik, Linda dus.
    ik ben .. Jaar oud en ben dol op Drummen, Ik doe het al vanaf mijn 6de jaar op een Muziekschool.
    ik ga vaak uit, en naar Concerten van deze rockbands; Escape the fate, Bullet for my valentine en Bless the fall omdat het gewoon goeie bands zijn!.
    ik heb een tongpiercing en een tatoo op mijn rug wat bestaat uit engelvleugels!
    ik heb een hekel aan Huppelkutten en heb er laatst 1 een beuk verkocht, ik kom meestal wel stoer en arrogant over maar ben dat totaal niet, ik ben werkelijk lief en best stil, wat veel mensen niet weten.
    maar People ik moet gaan!

    Bubaai(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol maakt niet uit ;)
    Naam:
    Rose
    Leeftijd kies ik
    Okeej :P
    Karakter:
    Lief, Aardig, Spontaan, Gek, Behulpzaam
    Plaatje:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    Text:
    Haay People
    Ik heet Rose. Dus onthou die naam. Wat ik hier in deze serie doe gaat je niks aan ;). Ik ben .. jaar oud en degene die je op dit plaatje ziet. Dat, dat ben ik. Dus onthou myn naam en myn gezicht want ik zal je in je slaap achtervolgen!


    XxX Rose (duivel)