• Ik moet voor school een site maken over engeland, het mag ook gaan over iets in engeland. Dus ik wou het over een celeb doen ;3. Het mag alles zijn voetballer zanger(es), danser acteur/actrice etc.
    Dus weten jullie iemand ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    JAAA! Charlie McDonnell, een Engelse gast die een YouTube kanaal heeft en er bekend mee is geworden! c:


    wth.

    Johnnie Walker.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Quixotic schreef:
    JAAA! Charlie McDonnell, een Engelse gast die een YouTube kanaal heeft en er bekend mee is geworden! c:


    :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    Quixotic schreef:
    JAAA! Charlie McDonnell, een Engelse gast die een YouTube kanaal heeft en er bekend mee is geworden! c:
    hahaik zal kijken ;3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    One Direction. _O_


    Everything is worse without music.

    Rumour schreef:
    One Direction. _O_
    Die zijn wel vet ja ;3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Die zijn wel vet ja ;3.

    Dat dacht ik, en ook nog actief op het moment ^^


    Everything is worse without music.

    Quixotic schreef:
    JAAA! Charlie McDonnell, een Engelse gast die een YouTube kanaal heeft en er bekend mee is geworden! c:


    Rumour schreef:
    One Direction.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Necrophiliac schreef:
    Johnnie Walker.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rumour schreef:
    (...)
    Dat dacht ik, en ook nog actief op het moment ^^
    Alleen heb je een site voor informatie ?^^.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Alleen heb je een site voor informatie ?^^.

    http://www.onedirectionfansite.co.uk/ officiele fansite, 8D


    Everything is worse without music.

    Carey Mulligan, zij is een hele goede actrice uit Engeland
    En anders Keira Knightley


    As travars

    Keira Knightley :D

    Mister Freddie Mercury.

    Hij was de zanger van Queen en een ware legende. :) Hij was een heel interessante, extravagante man, en een heel interessant onderwerp dus ;) !

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:57 ]


    ars moriendi

    Maak anders een site met iconen ofz uit England? ^^ Dan kan je veel celebs enz doen


    Live life limitless.