• Klik hier niet

    ;)

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 18:47 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Okeej dit is niet grappig als je nog weetikveelwat allemaal moet doen en geen tijd hebt -zucht- >.<
    Sorry maar moet me klaarmaken omdat k weg moet maar tegelijkertijd denkt aan het feit dat je morgen gala hebt en je daar blij van wordt maar je daar wel nog heel veel voor moet klaarleggen/doen terwijl je ook optijd naar bed wilt omdat het een heel intensieve dag wordt en je hier een heel lulverhaal gaat zitten typen dat toch vast niemand leest :'D


    Inspiration can hit you any time

    haha , ik trap er elke keer in :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bij de tweede kon ik één of ander vinkje aanvinken, en toen hoefde ik de rest niet meer aan te klikken :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh help. Niet weer. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb het helemaal gelezen xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BlueWolf schreef:
    Okeej dit is niet grappig als je nog weetikveelwat allemaal moet doen en geen tijd hebt -zucht- >.<
    Sorry maar moet me klaarmaken omdat k weg moet maar tegelijkertijd denkt aan het feit dat je morgen gala hebt en je daar blij van wordt maar je daar wel nog heel veel voor moet klaarleggen/doen terwijl je ook optijd naar bed wilt omdat het een heel intensieve dag wordt en je hier een heel lulverhaal gaat zitten typen dat toch vast niemand leest :'D

    er stond toch niet klikken dus waarom klik je dan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse