• El Clásico
    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:24 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    34 - Can't get over us


    Hope goes lost but never dies.

    OMYYYGOOOOD! Morgen is het al vrijdaaaaaag en ga ik an mijn papa vragen om mijn Xavishirt te bestellen, als hij nog verkrijgbaar is!!!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Azza schreef:
    Hij heet Niels, is langer dan mij, heeft rood haar, doet 5Havo dit jaar voor de tweede keer. Meer weten Amber?

    Rood haar, scoreee! Nee grapje. Ligt eraan of je nog meer wil vertellen, maar op zich weet ik nu wel genoeg haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Azza schreef:
    Er is net echt iets geweldigs gebeurt. Mijn crush (ja ik ben een crush en nee dat wisten jullie niet) heeft me gered van mijn vrienden die zaten te zeiken dat ik mee moest. En toen zei hij zo van 'Laat mijn arme meisje met rust, als zij pijn heeft moeten jullie lief voor haar zijn en met rust laten' En toen ging die weer weg. En nu ben zo'n beetje in de zevende hemel.

    Omg, dat is zó lief! :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En trouwens. Mijn crush is voor Manchester -___-


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)
    Rood haar, scoreee! Nee grapje. Ligt eraan of je nog meer wil vertellen, maar op zich weet ik nu wel genoeg haha :')


    Ghehehe, ik vind hem schattig:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lionel schreef:
    En trouwens. Mijn crush is voor Manchester -___-


    Iewl.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke ik ga helemaal niet meer schrijven..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reina! Waarom niet?
    (ik ga morgen bijlezen)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UEFA opent onderzoek tegen Real Madrid en Barcelona
    De Europese voetbalbond UEFA is daags na de felbesproken heenwedstrijd van de halve finale van de Champions league tussen Real Madrid en FC Barcelona een disciplinair onderzoek gestart tegen beide teams. De UEFA lijkt allerminst opgezet met het wangedrag aan weerskanten.

    Real moet zich volgende week vrijdag verantwoorden voor het gooien van vuurwerk, een veldbestorming, de rode kaart voor Pepe, het wegsturen van coach José Mourinho en de uitlatingen van diezelfde Mourinho na de wedstrijd. Ook Barcelona wordt volgende week op het matje geroepen. De Catalanen moeten zich op hun beurt verantwoorden voor de rode kaart die reservedoelman José Pinto op slag van rust kreeg, nadat hij in de clinch ging met enkele Madrilenen.

    José Mourinho suggereerde na de verloren halve finale in de Champions League onder meer dat FC Barcelona door de UEFA werd bevoordeeld omdat de Catalanen met kinderrechtenorganisatie Unicef als shirtsponsor spelen. Ook hebben bestuursleden van FC Barcelona volgens Mourinho goede contacten in de top van de UEFA. "Ik weet niet of het komt doordat ze zo aardig zijn, maar ze hebben veel macht", zei de Portugees. "Wij hebben daardoor geen enkele kans. Als ik hem (de Duitse scheidsrechter Stark, red.) en de UEFA zou zeggen wat ik echt denk en voel, zou mijn carrière als coach onmiddellijk voorbij zijn."


    Wat zit hij te zeiken! Hij kan gewoon écht niet tegen zijn verlies!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Azza schreef:
    (...)

    Iewl.

    Jep, kleine afknapper haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Azza schreef:
    Reina! Waarom niet?
    (ik ga morgen bijlezen)


    Nou, eerst d8 ik ik ga aan Waking schrijven omdat ik zelf in een jank bui ben. Maar ik wil eem niet schrijven, ik huil alleen maar :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MOURINHO. GO. DIE. (cat)(cat)(cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Mourinho schreef:
    UEFA opent onderzoek tegen Real Madrid en Barcelona
    De Europese voetbalbond UEFA is daags na de felbesproken heenwedstrijd van de halve finale van de Champions league tussen Real Madrid en FC Barcelona een disciplinair onderzoek gestart tegen beide teams. De UEFA lijkt allerminst opgezet met het wangedrag aan weerskanten.

    Real moet zich volgende week vrijdag verantwoorden voor het gooien van vuurwerk, een veldbestorming, de rode kaart voor Pepe, het wegsturen van coach José Mourinho en de uitlatingen van diezelfde Mourinho na de wedstrijd. Ook Barcelona wordt volgende week op het matje geroepen. De Catalanen moeten zich op hun beurt verantwoorden voor de rode kaart die reservedoelman José Pinto op slag van rust kreeg, nadat hij in de clinch ging met enkele Madrilenen.

    José Mourinho suggereerde na de verloren halve finale in de Champions League onder meer dat FC Barcelona door de UEFA werd bevoordeeld omdat de Catalanen met kinderrechtenorganisatie Unicef als shirtsponsor spelen. Ook hebben bestuursleden van FC Barcelona volgens Mourinho goede contacten in de top van de UEFA. "Ik weet niet of het komt doordat ze zo aardig zijn, maar ze hebben veel macht", zei de Portugees. "Wij hebben daardoor geen enkele kans. Als ik hem (de Duitse scheidsrechter Stark, red.) en de UEFA zou zeggen wat ik echt denk en voel, zou mijn carrière als coach onmiddellijk voorbij zijn."


    Wat zit hij te zeiken! Hij kan gewoon écht niet tegen zijn verlies!


    Mourinho moet zijn mond eens even houden. Ik irriteer me dood aan die knurft.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lionel schreef:
    En trouwens. Mijn crush is voor Manchester -___-

    Uuugh. :3
    Mijn crush is de zoon van de gymleraar, nee dat is fijn. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind