• El Clásico
    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:24 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Lieverd toch. -Stuurt Sergio op haar af-
    Sergio blijft vanaf nu logeren en je troosten (Jan niet, Sergio is leuker)

    Maar waar moet je broer heen?


    Ja hij gaat op oefening in de jungle, met korps mariniers.
    Het is zo ergens vlak naast Mexico.
    En ik wil gewoon niet dat hij weg gaat.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aan jullie allemaal:

    Als er iets is waar je moeite mee hebt, je kan altijd PB'en of GB'en en zelfs bellen ofzo. En ik zou willen dat ik langs kon komen maar dat word hem niet, haha. I'm here for all of you!
    Ik heb niet altijd het beste advies ofzo. Maar ik kan wel mensen moed inspreken?

    Keep on believing and don't be sad!(flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben weer thuis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Ik ben weer thuis.


    Alohaaa:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hoi Anneeee (:


    Hope goes lost but never dies.

    Azza schreef:
    Ik ben weer thuis.


    ANNE! :9~
    Ik heb een nieuw idee voor een Azza verhaal. Na ik die foto's van Jack zag met die zieke kindertjes.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vertel Lien!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er is net echt iets geweldigs gebeurt. Mijn crush (ja ik ben een crush en nee dat wisten jullie niet) heeft me gered van mijn vrienden die zaten te zeiken dat ik mee moest. En toen zei hij zo van 'Laat mijn arme meisje met rust, als zij pijn heeft moeten jullie lief voor haar zijn en met rust laten' En toen ging die weer weg. En nu ben zo'n beetje in de zevende hemel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Er is net echt iets geweldigs gebeurt. Mijn crush (ja ik ben een crush en nee dat wisten jullie niet) heeft me gered van mijn vrienden die zaten te zeiken dat ik mee moest. En toen zei hij zo van 'Laat mijn arme meisje met rust, als zij pijn heeft moeten jullie lief voor haar zijn en met rust laten' En toen ging die weer weg. En nu ben zo'n beetje in de zevende hemel.


    Aahw, dat mijn arme meisje is vet lief:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Azza schreef:
    Er is net echt iets geweldigs gebeurt. Mijn crush (ja ik ben een crush en nee dat wisten jullie niet) heeft me gered van mijn vrienden die zaten te zeiken dat ik mee moest. En toen zei hij zo van 'Laat mijn arme meisje met rust, als zij pijn heeft moeten jullie lief voor haar zijn en met rust laten' En toen ging die weer weg. En nu ben zo'n beetje in de zevende hemel.

    Dat is zo cute. :9~
    Maar nou wil ik details ook, naam enzo. Ik heb je ook over de mijne verteld ja :')


    Hope goes lost but never dies.

    Oke, misschien ga ik toch bezig met Waking up..
    Ik heb zin in een verdrietig hoofdstuk


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Azza schreef:
    Er is net echt iets geweldigs gebeurt. Mijn crush (ja ik ben een crush en nee dat wisten jullie niet) heeft me gered van mijn vrienden die zaten te zeiken dat ik mee moest. En toen zei hij zo van 'Laat mijn arme meisje met rust, als zij pijn heeft moeten jullie lief voor haar zijn en met rust laten' En toen ging die weer weg. En nu ben zo'n beetje in de zevende hemel.


    Goed teken :9~

    Nou het gaat dan zeg maar niet goed met Azza, zijn zusje was gestorven in het ziekenhuis. Ze kwam niet meer uit haar coma, en dan loopt Aaron langs een andere afdeling en daar ligt dan een meisje met ook een ziekte. En Aaron voelt meteen een band en wilt er voor zorgen dat zij beter wordt omdat hij niet nog iemand wilt verliezen. Dus zoiets. Geluk bij een ongeluk zeg maar. Ik ga nu verder aan Jack.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hij heet Niels, is langer dan mij, heeft rood haar, doet 5Havo dit jaar voor de tweede keer. Meer weten Amber?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Goed teken :9~

    Nou het gaat dan zeg maar niet goed met Azza, zijn zusje was gestorven in het ziekenhuis. Ze kwam niet meer uit haar coma, en dan loopt Aaron langs een andere afdeling en daar ligt dan een meisje met ook een ziekte. En Aaron voelt meteen een band en wilt er voor zorgen dat zij beter wordt omdat hij niet nog iemand wilt verliezen. Dus zoiets. Geluk bij een ongeluk zeg maar. Ik ga nu verder aan Jack.


    Dat klinkt echt heel vet!
    Ik schrijf ook verder aan 3 verhalen nu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.