• Ik ben zo verschrikkelijk moe. Maar ik krijg de slaap maar niet te pakken...
    Iemand tips om in slaap te komen...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je eigen slaan met een hamer (krul)

    Of ehm warme melk?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zing slaapliedjes =D
    oké, ik denk niet serieus dat dat zal helpen... schaapjes tellen vast ook niet.

    I don't know, ik slaap meestal bijna gelijk in. En als het dan een keer een uur of langer duurt, komt het geloof ik omdat ik dan een beetje onrustig ben in mijn hoofd dus dan doe ik mijn iPod aan zodat ik in mijn hoofd met de teksten meezing en niet meer kan denken en dan val ik in slaap (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vooral niet op je computer etc. Gaan ;l


    Me so good.



    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Toen ik een tijdje echt moeilijk kon inslapen, want ik kan dat sowieso al niet goed, toen telde ik altijd schaapjes. (krul)

    Héél langzaam tot 10 tellen en steeds opnieuw beginnen.


    It's time to be happy again.

    In bed gaan liggen, onder de dekens met je ogen dicht en doen alsof je slaapt. Serieus, werkt bij mij altijd. Ik val dan vanzelf in slaap :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ze zeggen dat je eens moet opstaan, naar de wc ofzo gaan. En dan terug in je bed gaan liggen en proberen te slapen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Een bepaald liedje de hele tijd op Replay luisteren.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik g altijd mijn eigen dromen bedenken in mijn hooofd. Beoiet waar over. En dan val ik toch uiteindelijk in slaap. Zo kan je het ook doen(Y)
    Of je luistert slow liedjes in je oortjes doet het geluid kei hard en dan zet je je oortjes op je bureau, hopelijk hoor je het dan nog wel, en dan val je -hopelijk- wel in slaap.(krul)

    Ik bedenk altijd leuke verhaaltjes met leuke jongens erin*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat heb ik ook heel vaak, en ik ven er nog steeds niet achter wat te doen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Archimedes schreef:
    Ik bedenk altijd leuke verhaaltjes met leuke jongens erin*O*


    Haha, wat Lieke zegt!:'D
    Gewoon bedenken wat je wil dromen, dan je ogen dicht doen en zeg maar "fantaseren" (dat klinkt zo fout). Dan val ik meestal wel in slaap.
    (bloos)


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Haha, wat Lieke zegt!:'D
    Gewoon bedenken wat je wil dromen, dan je ogen dicht doen en zeg maar "fantaseren" (dat klinkt zo fout). Dan val ik meestal wel in slaap.
    (bloos)

    Daarom zei ik het woord fantaseren ook niet ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik luister altijd muziek voordat ik ga slapen.


    It's going to be difficult, but not impossible.