• Ok,ik heb dus téveel inspiratie voor de stories die ik nu heb en heb het idee opgevat eens een story te schrijven samen met iemand anders.
    Mijn vraag nu dus,wie waagt het om een stap in het duister te nemen en met mij een story te schrijven?
    Het liefst een HP story,maar ik sta voor bijna alles open,zelfs voor Bieber als het moet ;D

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:10 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Als je het bieber weg laat wil ik wel mee schrijven aan een hp story ^^ is lang geleden dat ik er zo één heb geschreven ^^ mocht je het leuk vinden


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik wil ook wel schrijven. Momenteel schrijf ik niet iets op Q, dus dat lijkt me wel leuk.
    Ik hoef niet over Bieber te schrijven, haha. Zelf lijkt het me leuk om over Twilight te schrijven en ik ben ook fan van Tokio Hotel. Met HP ben ik niet zoveel bezig (ik ken alleen de bekende namen enzo en al die spreuken ken ik niet), maar ik sta er wel voor open :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik wil wel samen schrijven, over HP ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het lijkt me wel vet om samen met jou een story te schrijven! Het liefst niet over Justin Bieber, want daar heb ik niks mee. Maar Harry Potter is een fantastisch idee! Dus ik wil heel graag een story met je schrijven hoor! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.