• ik vind het zelf echt superleuk om gewone HP covers te maken.
    voorbeeld:



    en als je foto's heb is het goed maar ik kan ook leuke vinden!

    wachtlijst:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:22 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zou je er één voor mij willen maken?

    Het is een HP verhaal, geschreven uit Harry's oogpunt en zonder toegevoegde personages. Alleen vlak voor de Sorteerceremonie, als Draco zijn vriendschap aanbied aan Harry, pakt hij die hand dus aan en sluit hij zich aan bij het 'duistere' leger en zo. Ik maak zelf ook vaak covers, maar hiervoor lukt het me maar niet een goede cover te krijgen. Denk je dat je wat met deze info kunt? (:
    Ik wil er geen tekst op, enkel ergens onder © Laura :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Zou je er één voor mij willen maken?

    Het is een HP verhaal, geschreven uit Harry's oogpunt en zonder toegevoegde personages. Alleen vlak voor de Sorteerceremonie, als Draco zijn vriendschap aanbied aan Harry, pakt hij die hand dus aan en sluit hij zich aan bij het 'duistere' leger en zo. Ik maak zelf ook vaak covers, maar hiervoor lukt het me maar niet een goede cover te krijgen. Denk je dat je wat met deze info kunt? (:
    Ik wil er geen tekst op, enkel ergens onder © Laura :')


    komt voor elkaar dus iets van een draco en een harry?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    komt voor elkaar dus iets van een draco en een harry?


    Yep (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kan je er ook een voor mij maken.
    Het gaat over:The battle of Hogwarts is verloren Harry is dood en Ron,Hermelien en hun vrienden gaan Voldemort vermorden,
    Naam:Friends of a Hero

    Dankje


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)