• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:35 ]

    Dat heb ik ook. Ik weet nooit hoe mijn moeder te troosten dan. Met de dood van mijn opa was het ook zo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, dat is kut. Helaas is dat het leven.(no_chears)
    Gecondoleerd, trouwens.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Ja, dat is kut. Helaas is dat het leven.(no_chears)
    Gecondoleerd, trouwens.

    Dankje, maar zelf benik heel makkelijk met overlijden:
    'Waarschijnlijk heeft diegene een beter leven nu, ik kan wel uren huilen, maar daar krijg ik ze niet mee terug.'

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dankje, maar zelf benik heel makkelijk met overlijden:
    'Waarschijnlijk heeft diegene een beter leven nu, ik kan wel uren huilen, maar daar krijg ik ze niet mee terug.'


    Meh, ligt eraan. Onderschat het niet, het is natuurlijk toch je moeders vader. Bij ouders ligt dat altijd net even een stukje gevoeliger, over het algemeen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Meh, ligt eraan. Onderschat het niet, het is natuurlijk toch je moeders vader. Bij ouders ligt dat altijd net even een stukje gevoeliger, over het algemeen.

    Het is de moeder van mijn opa, mijn overgrootmoeder dus :'D

    Ik weet het, dat ik ooit ook nog wel eens dagen zal huilen om het verlies van een persoon, maar zolang ik het niet nodig heb, zal ik me proberen te bedwingen, ik kom er namelijk zelf ook neit veel verder mee.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 14:12 ]

    Sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Sterkte!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gecondoleerd! Ik heb mijn moeder nog nooit zien huilen o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Insomniac schreef:
    Ja, dat is kut. Helaas is dat het leven.(no_chears)
    Gecondoleerd, trouwens.


    Heart in an amor.

    Daar kan ik dus ook niet mee omgaan en dan word het alruin awkward, dus dan loop ik meestal maar weg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.