• Dit shirt? :9~


    (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Captain schreef:
    Als ik hem van zijn vrouw afpak, zal ik dan meteen ook dat shirt voor jou meepakken, aight?


    Aaaaight, dan zit z'n luchtje er ook lekker aan! Doe ik ook altijd met Val z'n shirts. :9~
    En en en en dan trouw ik met hem, en hij ook weer met jou zodat we nog eens af en toe kunnen delen. Ofzoiets... Komt goed! :9~

    MAAR NU WIL IK DAT SHIRT!!!!!(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik d4

    tomismijn schreef:
    ik d4

    Nee, daar ben ik pas geweest en ik kon hem nergens vinden. :'D
    Ik heb er echt ook nog heel veel winkels voor afgelopen en alle shirts gekeken ... Fuck wat heeft A'dam veel kleding. o.O
    De coffeeshops zijn leuker. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Aaaaight, dan zit z'n luchtje er ook lekker aan! Doe ik ook altijd met Val z'n shirts. :9~
    En en en en dan trouw ik met hem, en hij ook weer met jou zodat we nog eens af en toe kunnen delen. Ofzoiets... Komt goed! :9~

    MAAR NU WIL IK DAT SHIRT!!!!!(no_chears)


    OK! Ik ga akkoord. Ik kan niet wachten! x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)

    OK! Ik ga akkoord. Ik kan niet wachten! x'D


    Als jij dan ook met Kim trouwt en ik met Val ... Kunnen we elke avond douwen met wie we willen! :'D
    Omg, houd je mond en help doorzoeken! I want, I want, I want that shirt!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geen idee.. Heb je Attitude Holland al geprobeerd?


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Insomniac schreef:
    (...)

    Als jij dan ook met Kim trouwt en ik met Val ... Kunnen we elke avond douwen met wie we willen! :'D
    Omg, houd je mond en help doorzoeken! I want, I want, I want that shirt!

    Haha, ik vrees voor mijn kinderen als ik met Kim trouw. Hij heeft zelf gezegd dat hij aan zijn kinderen gaat verbieden om een helm te dragen zodat ze leren om niet op hun hoofd te vallen ö
    Ja zéég!
    Ik trouw wel met Matt en we komen naast jou en Val wonen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, ik vrees voor mijn kinderen als ik met Kim trouw. Hij heeft zelf gezegd dat hij aan zijn kinderen gaat verbieden om een helm te dragen zodat ze leren om niet op hun hoofd te vallen ö
    Ja zéég!
    Ik trouw wel met Matt en we komen naast jou en Val wonen!



    Neeee, trouw nou maar met Kim. Ik leer je wel hou je de duim er op de juiste manier op moet leggen bij een man om ze tot luisteren te brengen, terwijl ze de waan hebben te kunnen doen wat ze willen. _O_
    *Angelface* (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Prettylittle schreef:
    Geen idee.. Heb je Attitude Holland al geprobeerd?


    Jup. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I want it :|


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    I want it :|


    Me 2 for fuck' sake!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)


    Neeee, trouw nou maar met Kim. Ik leer je wel hou je de duim er op de juiste manier op moet leggen bij een man om ze tot luisteren te brengen, terwijl ze de waan hebben te kunnen doen wat ze willen. _O_
    *Angelface* (bloos)

    Wauw haha.
    Ok, en ik neem Matt als minnaar.
    Sexy. :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    Insomniac schreef:
    (...)

    Jup. (no_chears)

    Hmmmpf. De Black Widow? Ik weet niet eens of die kleding heeft haha!


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Ik heb gekeken op hun website bij merch, maar daar zit het niet bij! (huil)


    Where there is a sea there are pirates...

    Prettylittle schreef:
    (...)
    Hmmmpf. De Black Widow? Ik weet niet eens of die kleding heeft haha!


    Die winkel zit vlak bij mij ... Ook niks. (huil)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.