• Dit shirt? :9~


    (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat shirt is echt hella awesome :O


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    I hate that shirt

    Idunno


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    M. Shadow is wearing this shirt in the music video for "Bat Country" by that sickeningly mediocre band Avenged Sevenfold.

    Waarschijnlijk is die voor hem gemaakt.

    Dominance schreef:
    M. Shadow is wearing this shirt in the music video for "Bat Country" by that sickeningly mediocre band Avenged Sevenfold.

    Waarschijnlijk is die voor hem gemaakt.


    Nee, heb m al vaker gezien en wist eerst een site, maar daar komen ze niet meer :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geen idee. Maar dat shirt klopt niet ^^
    Dit jaar voor de 12e keer naar Disney Land x]


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Geen idee. Maar dat shirt klopt niet ^^
    Dit jaar voor de 12e keer naar Disney Land x]


    Ik vind Disney wel leuk ... Maar doe mij maar Amsterdam om m'n eigen sprookjes te maken en de Efteling. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nobody knows? ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nope, sorry.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    I can't agree more! :9~
    Oh God, waarom bestaat hij, it makes my heart bleed!


    Where there is a sea there are pirates...

    Animale schreef:
    Nope, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Die droeg hij ook in een videoclip XD
    En ik wil hem ook, dus wil je in dit topic vermelden als je weet waar je hem kan krijgen?
    :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ehm. Vraag het hem? (nerd)

    Nee, ehm. Ik zou het niet weten, maak hem zelf?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik kan het echt nérgens vinden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Echt, ik ga niet dood voor ik zo'n shirt heb gevonden ... -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik hem van zijn vrouw afpak, zal ik dan meteen ook dat shirt voor jou meepakken, aight?


    Where there is a sea there are pirates...