• Ik voel me de laatste tijd eigenlijk best wel kut. Iemand die ik ken, m'n beste vriend eigenlijk, heeft al een tijdje leukemie en het is echt erg. Hij is 15 en hij ligt in het ziekenhuis nu. Soms als alles weer beter gaat mag hij 1 of 2 dagen naar huis maar dat heeft dan weer een groot risico omdat er volgens de dokters van alles kan gebeuren. Ze hebben alles al geprobeerd, chemo's enzo en niets werkt eigenlijk. Iedereen weet zowat dat het echt niet lang meer gaat duren, hij zelf ook. Het enige lichtpuntje eraan is dat hij blijft lachen, hij blijft zeggen dat hij toch 15 jaar een fantastisch leven heeft gehad. Hij maakt er soms zelfs grappen over, met gevolg van ruzie omdat ik daar dus echt niet tegen kan. Hij blijft optimistisch en ergens bewonder ik dat wel. 1 van de ergste dingen, hij is niet alles m'n beste vriend maar ook m'n vriendje.
    Ik dacht, ik deel het maar effe omdat veel mensen elkaar hier wel begrijpen.

    I'll miss you <3

    Heeeel veel sterkte <3 (flower)
    Lijkt me echt vreselijk..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Maak niet dezelfde fout als ik gemaakt heb. Treur niet zo lang hij er nog is, maar lach en maak plezier.
    Als hij overleden is zul je nog genoeg verdriet hebben, geniet van de laatste momenten. Die zullen je heel dierbaar zijn.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap dat jij je kwaad kan maken om het feit dat hij er grapjes om maakt, maar bekijk het zo. Hoe moeilijk het ook is en hoe verschrikkelijk veel pijn het idee ook doet; hij heeft zijn lot aanvaard en wil gewoon nog genieten van de laatste moment in zijn leven. Dat is toch hartstikke mooi?
    Probeer zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en gezien het feit dat hij er waarschijnlijk geen moeite meer mee heeft, betekent het ook dat je er vast en zeker goed met hem over zou kunnen praten als je een poging zou doen. Omdat jij er wel veel moeite mee hebt toch? Wat natuurlijk ook heel logisch is. Niemand wil een vriend(je) zien die pijn heeft of waarvan ze weten dat de kans bestaat dat hij komt te overlijden.

    Ik weet dat dit echt een kut periode is, maar probeer de leuke dingen te blijven zien. Praat, lach en huil veel met elkaar. Dat is gezond! (flower) Heel veel sterkte met alles.


    I´m nothing special.

    Probeer het beste ervan te maken! Echt ik heb geen idee hoe je moet dealen met dit soort dingen maar, wat ik wel weet is dat als het gebeurt je niet te lang moet treuren ik den kdat hij dat ook niet leuk zal vinden. Probeer het gewoon een fantastische tijd van te makne en vooral fucking veel sterkte!

    het is moeilijk, maar doe met hem leuke dingen die hij nog wil doen, en maak zo min mogelijk ruzie.
    ik ben 2 kameraden binnen korte tijd verloren, allebei aan leukemie, en allebei ook nog kameraden van elkaar.

    maak er een leuke tijd van, er zit namelijk ook nog het woordje LEUK in,

    heel veel sterkte(H)(K)


    Life as we know it was much easier when apples and blackberry's were just fruits....

    de broer van mijn opa is vorige week gestorven aan leukemie, na een gevecht van 8 maanden, & eergisteren was zijn begrafenis. Dus het ligt bij mij ook ergens wel gevoelig, en ik begrijp het; als je hem daar zo ziet liggen en je kan er niks aan veranderen, dat doet echt iets met je. Ik zou gewoon nog zoveel mogelijk leuke dingen met hem doen, & gewoon er voor hem zijn. ;3


    Save me from myself.

    Dat is zo zielig. Zoveel sterkte meid <3


    <3

    Huil maar lekker uit.

    Heel veel sterkte :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Echt heel veel sterkte, meisje !
    hij is sterk & dapper dat hij is blijven vechten , maar je kan nu eenmaal niet blijven vechten , ooit moet je de strijd opgeven ...
    Maar denk eraan dat hij dan geen pijn meer zal hebben .. (l)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.