• Ik voel me de laatste tijd eigenlijk best wel kut. Iemand die ik ken, m'n beste vriend eigenlijk, heeft al een tijdje leukemie en het is echt erg. Hij is 15 en hij ligt in het ziekenhuis nu. Soms als alles weer beter gaat mag hij 1 of 2 dagen naar huis maar dat heeft dan weer een groot risico omdat er volgens de dokters van alles kan gebeuren. Ze hebben alles al geprobeerd, chemo's enzo en niets werkt eigenlijk. Iedereen weet zowat dat het echt niet lang meer gaat duren, hij zelf ook. Het enige lichtpuntje eraan is dat hij blijft lachen, hij blijft zeggen dat hij toch 15 jaar een fantastisch leven heeft gehad. Hij maakt er soms zelfs grappen over, met gevolg van ruzie omdat ik daar dus echt niet tegen kan. Hij blijft optimistisch en ergens bewonder ik dat wel. 1 van de ergste dingen, hij is niet alles m'n beste vriend maar ook m'n vriendje.
    Ik dacht, ik deel het maar effe omdat veel mensen elkaar hier wel begrijpen.

    I'll miss you <3

    Héél veel sterkte! (flower)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik snap dat jij je kwaad kan maken om het feit dat hij er grapjes om maakt, maar bekijk het zo. Hoe moeilijk het ook is en hoe verschrikkelijk veel pijn het idee ook doet; hij heeft zijn lot aanvaard en wil gewoon nog genieten van de laatste moment in zijn leven. Dat is toch hartstikke mooi?
    Probeer zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en gezien het feit dat hij er waarschijnlijk geen moeite meer mee heeft, betekent het ook dat je er vast en zeker goed met hem over zou kunnen praten als je een poging zou doen. Omdat jij er wel veel moeite mee hebt toch? Wat natuurlijk ook heel logisch is. Niemand wil een vriend(je) zien die pijn heeft of waarvan ze weten dat de kans bestaat dat hij komt te overlijden.

    Ik weet dat dit echt een kut periode is, maar probeer de leuke dingen te blijven zien. Praat, lach en huil veel met elkaar. Dat is gezond! (flower) Heel veel sterkte met alles.


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, veel sterkte <3
    Ik vind dat echt heel erg. Vooral na de film die ik gezien heb. 'My sisters keeper.' Echt zo heftig, en ik heb die hele film moeten huilen. En ik hoop echt het beste voor je. En ik vind het heeel rot voor jullie =(
    Sterkte.


    Sometimes it's best not to care.

    Sterkte lievert(flower)


    Zeewierig :D

    Wooow dat is echt moeilijk! Heel veel sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    superveel sterkte.
    echt superknap van hem dat hij toch blijft lachen.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap dat jij je kwaad kan maken om het feit dat hij er grapjes om maakt, maar bekijk het zo. Hoe moeilijk het ook is en hoe verschrikkelijk veel pijn het idee ook doet; hij heeft zijn lot aanvaard en wil gewoon nog genieten van de laatste moment in zijn leven. Dat is toch hartstikke mooi?
    Probeer zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en gezien het feit dat hij er waarschijnlijk geen moeite meer mee heeft, betekent het ook dat je er vast en zeker goed met hem over zou kunnen praten als je een poging zou doen. Omdat jij er wel veel moeite mee hebt toch? Wat natuurlijk ook heel logisch is. Niemand wil een vriend(je) zien die pijn heeft of waarvan ze weten dat de kans bestaat dat hij komt te overlijden.

    Ik weet dat dit echt een kut periode is, maar probeer de leuke dingen te blijven zien. Praat, lach en huil veel met elkaar. Dat is gezond! (flower) Heel veel sterkte met alles.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Veel sterkte!
    Hij is echt dapper!
    (flower)


    Heart in an amor.

    Complained schreef:
    Héél veel sterkte! (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    heel heel veel sterkte

    (flower)
    jullie zijn sterk samen<33

    Heel veel sterkte! Het lachen is zijn manier om de pijn te ' verzachten'. Zoals ze zeggen praat, lach en huil veel met elkaar. Sterkte!(flower)

    lovelianne schreef:
    superveel sterkte.
    echt superknap van hem dat hij toch blijft lachen.


    (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij maakt er grappen over omdat hij denk ik het toch heel moeilijk vind maar dit probeert te verbergen...
    Tip: Maak er de leukste tijd van het jaar van, probeer geen ruzie te maken dan word het nou niet bepaald een leuke einde...
    Sterkte(flower)


    Je uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!!

    Sterkte! (flower)
    Doe nu het nog kan heel veel leuke dingen samen, voordat je hem écht voorgoed kwijt bent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."