• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 14:26 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    4xFabregas schreef:
    (...)
    Er is maar 1 soort grote honden waar ik niet van oplet als ze dicht komen en dat zijn Labradors. De rest let ik meestal me op.

    De meeste honden mag ik wel, zolang ze maar niet zo agressief zijn, haha ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ramsey schreef:
    (...)

    Haha, okay (:
    Hoe lang blijf je eigenlijk weg?


    Ik ga 1 mei tot 6 mei weg. :']


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Megalomania schreef:
    (...)
    De meeste honden mag ik wel, zolang ze maar niet zo agressief zijn, haha ^^

    Ik ook wel. Maar groot zie ik vaak als agressief. Wat best vaak niet zo is.


    Tears are words the heart can't say.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Dan zul je mijn Duitse herder vast niet leuk vinden:X

    Als hij niet lief is niet maar ik vermoed dta hij goed is opgevoed en dus wel lief. Dan vind ik ze wel leuk. Maarja ik ben ooit is een beetje half aangevallen door een grote haond. Die blijkbaar niet opgevoed was en sinds dien heb ik het niet meer zo zeer op hele grote honden.


    Tears are words the heart can't say.

    4xFabregas schreef:
    (...)
    Als hij niet lief is niet maar ik vermoed dta hij goed is opgevoed en dus wel lief. Dan vind ik ze wel leuk. Maarja ik ben ooit is een beetje half aangevallen door een grote haond. Die blijkbaar niet opgevoed was en sinds dien heb ik het niet meer zo zeer op hele grote honden.

    Aj, dat begrijp ik ;o Ik heb het ook niet meer sinds op verspringen sinds ik mijn arm heb gekneusd, -vraag me niet af hoe- en ook niet meer op keepen @ voetbal omdat ik toen ook mijn arm had gekneusd. Haha, ik ben echt een kneusje :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    4xFabregas schreef:
    (...)
    Als hij niet lief is niet maar ik vermoed dta hij goed is opgevoed en dus wel lief. Dan vind ik ze wel leuk. Maarja ik ben ooit is een beetje half aangevallen door een grote haond. Die blijkbaar niet opgevoed was en sinds dien heb ik het niet meer zo zeer op hele grote honden.


    Mijn hond is opgevoed, een soort van. Hij wil gewoon graag spelen en springt dus boven op je. Maar hij bedoelt het lief. Hij snapt niet dat hij te groot is om boven op mensen te springen. Hij gooit mij omver en ik ben 1.76 dus dat is best knap.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ik ga 1 mei tot 6 mei weg. :']


    Dat is zoooo lang, en dan moet ik jou en je verhalen missen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Help me! Ik moet nog 4 liedjes en dan heb ik er 800 in totaal @ Media Player.
    Noem eens wat leuke :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ramsey schreef:
    (...)

    Dat is zoooo lang, en dan moet ik jou en je verhalen missen.


    Van zondag tot vrijdag haha. En we hebben daar ook internet alleen ik heb geen laptop. ¬¬


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Megalomania schreef:
    Help me! Ik moet nog 4 liedjes en dan heb ik er 800 in totaal @ Media Player.
    Noem eens wat leuke :'D


    R.i.o - Like i love you.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pink - Just like a pill. :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Noem eens een jongensnaam? (Voor December)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ramsey schreef:
    (...)

    Mijn hond is opgevoed, een soort van. Hij wil gewoon graag spelen en springt dus boven op je. Maar hij bedoelt het lief. Hij snapt niet dat hij te groot is om boven op mensen te springen. Hij gooit mij omver en ik ben 1.76 dus dat is best knap.


    Oei dan lig er helemaal want ik ben maar 1m60. HHa sloerber de labrador van mijn meme beseft vaak ook niet dat hij te groot is. Hij bedoelt het ook lief. Daarmee dat ik de meeste wel kan hebben en sommige niet.


    Tears are words the heart can't say.

    Megalomania schreef:
    (...)
    Aj, dat begrijp ik ;o Ik heb het ook niet meer sinds op verspringen sinds ik mijn arm heb gekneusd, -vraag me niet af hoe- en ook niet meer op keepen @ voetbal omdat ik toen ook mijn arm had gekneusd. Haha, ik ben echt een kneusje :c

    Jha zoiets heb ik ook. Ik wil nooit meer in het openluchtzwembad van hier gaan omdat ik daar iets zeer raars heb gehad. Iedereen zei dat het niks was en dat ik enkel naar spoed moest "om zeker te zijn"; Uiteindelijk werd het wel naaien, dus dan dacht ja enkel voor zeker te zijn. Daarma ga ikk nooit meer op de trap van de glijbaan daar. Nooit meer.


    Tears are words the heart can't say.

    4xFabregas schreef:
    (...)

    Oei dan lig er helemaal want ik ben maar 1m60. HHa sloerber de labrador van mijn meme beseft vaak ook niet dat hij te groot is. Hij bedoelt het ook lief. Daarmee dat ik de meeste wel kan hebben en sommige niet.


    Haha, mijn hondje is wild maar een schat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.