• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 14:26 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb popcorn (voor de oven) en kaaszoutjes gehaald voor vanavond. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Je bitchfight verhaal? xd

    Nou, ik hoorde van iemand dat de bitch van de school, laat ik haar M noemen, mij lelijk vond. Nou sorry, als ze echt de bitch van de school is moet ze het maar tegen mij zeggen. Dus ik liep zo naar haar toe, zette mijn arroface op. Zij: 'wat moet je?' Ik zette mijn armen in mijn zij en zei: 'moet je mij niet iets vertellen?' Zij: 'Dat je lelijk, bent? Sorry maar dat weet iedereen al' Nou dan kun je het krijgen hoor. Toen pakte ik mijn tas en mepte in haar gezicht. Trok ze aan mijn haar, en toen gaf ik haar twee bitchclaps en toen kwam er een leraar aan, moesten we ons beide melden..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    En waar is Anne? =(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mourinho schreef:


    Geniaal =D


    Everything is worse without music.

    Nicklas schreef:
    En waar is Anne? =(


    School denk ik?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas schreef:
    Heb ik nog iets gemist hiero?

    JA, Dat ik een brief van de KNVB heb gekregen! [lees pagina acht]

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Nou, ik hoorde van iemand dat de bitch van de school, laat ik haar M noemen, mij lelijk vond. Nou sorry, als ze echt de bitch van de school is moet ze het maar tegen mij zeggen. Dus ik liep zo naar haar toe, zette mijn arroface op. Zij: 'wat moet je?' Ik zette mijn armen in mijn zij en zei: 'moet je mij niet iets vertellen?' Zij: 'Dat je lelijk, bent? Sorry maar dat weet iedereen al' Nou dan kun je het krijgen hoor. Toen pakte ik mijn tas en mepte in haar gezicht. Trok ze aan mijn haar, en toen gaf ik haar twee bitchclaps en toen kwam er een leraar aan, moesten we ons beide melden..


    OHMYGOD. dude dat mens is gestoord in de kop. jij bent niet lelijk en jonge wij komen er wel eem aan met de WAG gang haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    School denk ik?


    Ja ik ben eerder naar huis gegaan (1uur) omdat ik nauwelijks aanspreekbaar was en kapot moe was. Dus heb van 1uur tot 4uur geslapen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    OHMYGOD. dude dat mens is gestoord in de kop. jij bent niet lelijk en jonge wij komen er wel eem aan met de WAG gang haha!

    Tss, ik kan haar zelf wel aan hoor.. kutwijf dat ze is, ze heeft gewoon haar uit mijn hoofd getrokken!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Tss, ik kan haar zelf wel aan hoor.. kutwijf dat ze is, ze heeft gewoon haar uit mijn hoofd getrokken!


    omfg. en wat zei de leraar?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zo die van Esther is ook af.
    Nu ga ik bezig met die van Malissa.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas schreef:
    (...)

    omfg. en wat zei de leraar?
    Dat we het niet moeten oplossen met geweld -.- en toen moest ik haar de had geven, even snel mijn nagels in haar hand gezet en weg gegaan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Arg, zodra mijn moeder thuis komt bespring ik haar. Ik wil echt lid worden van de KNVB.

    Spanjaard schreef:
    (...)Dat we het niet moeten oplossen met geweld -.- en toen moest ik haar de had geven, even snel mijn nagels in haar hand gezet en weg gegaan


    AHHA die onthoud ik ;DD


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    AHHA die onthoud ik ;DD
    echt hoor, ik haat haar, volgende keer ga ik in haar gezicht krabben junge


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John