• Ik dacht dat er iemand aan het BBQ-en was. Dus niet. De droger stond in de fik. Moesten we allemaal naar buiten maar ik zat al in mijn pyjama haha. Dus ik ben ff bij de buren ondergedoken. Zo maf. Kwamen er allemaal brandweer mannetjes en zo. Volgens mij is het nu wel weer goed :'D


    Caution first, always.

    Wtf, eng ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg;o Leeft je huis nog? Succes ermee haha.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ooh eng


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zag die titel en ik dacht van WTF XD
    Maar dat lijkt me best engig ;O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Complained schreef:
    Omg;o Leeft je huis nog? Succes ermee haha.

    Ons huis leeft nog. Gelukkig! Ik ging half flippen :'D


    Caution first, always.

    Nu al in pyama?:') Met dit mooie weer =p Ik ga dadelijk zwemmen <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Iewl?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Depulso schreef:
    Nu al in pyama?:') Met dit mooie weer =p Ik ga dadelijk zwemmen <3

    I know! haha. Ik was al helemaal klaar voor de nacht. Zat lekker tv te kijken ^^


    Caution first, always.

    Kinda scary?


    Everything is worse without music.

    Siriusly schreef:
    (...)
    I know! haha. Ik was al helemaal klaar voor de nacht. Zat lekker tv te kijken ^^

    Oeeh aan de ene kant ben ik best wel jaloers. Ik heb niet zo zin om te zwemmen,hahaha.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Oeeh aan de ene kant ben ik best wel jaloers. Ik heb niet zo zin om te zwemmen,hahaha.

    Waarom ga je dan zwemmen XD Het is hier echt een beetje een chaos! Ben echt bang dat ik vergast ga worden door de rook of zo, want beneden stonk het mega erg. Maar die brandweer mannen zeiden dat het ok was om naar binnen te gaan. Alles open gezet qua ramen en deuren.


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Waarom ga je dan zwemmen XD Het is hier echt een beetje een chaos! Ben echt bang dat ik vergast ga worden door de rook of zo, want beneden stonk het mega erg. Maar die brandweer mannen zeiden dat het ok was om naar binnen te gaan. Alles open gezet qua ramen en deuren.

    Oeeh niet zo best! :o Nou omdat ik toch 1x in de week wil zwemmen voor mijn conditie zeg maar (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Oeeh niet zo best! :o Nou omdat ik toch 1x in de week wil zwemmen voor mijn conditie zeg maar (a)

    Oh XD Zou ik ook maar eens moeten doen ^^


    Caution first, always.

    Hoe krijg je dat voor elkaar ? O___o
    Nu durf ik geen haardroger te gebruiken :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Siriusly schreef:
    (...)
    Oh XD Zou ik ook maar eens moeten doen ^^

    ahahaha lol. Maar zo vaak ga ik ook weer niet. Kan niet zwemmen als ik ongesteld ben hé =D


    It's going to be difficult, but not impossible.