• Hoe kunnen sommigen betere vrienden hebben op Q, dan in het 'echte' leven? Sorry, dat vind ik echt raar! Ik heb vrienden op Q, maar mijn vriendinnen in het echt zijn ook vet awesome, ietsje meer misschien omdat ik hen altijd zie. En hoe kunnen sommigen hun geheimen hier online posten? :x Iedereen kan die lezen, niet dan?

    - Of ben ik nu gek? Btw. Dit is niet slecht bedoelt fsow, (:


    1.25

    Ik heb ook hele leuke vrienden in het echt, maar ook op Q. Je kan er vrienden leren kennen, en (beste) vrienden mee worden, zoals dat ook in het echte leven gebeurt. Ik vind dat juist leuk :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Pogo schreef:
    Echte geheimen post ik niet online. En ik heb geweldige echte vrienden. Maar ik heb hier nu eenmaal ook geweldige vrienden gemaakt en die zag ik nu al vaker en dat zijn nu eenmaal ook geweldige echte vrienden geworden. Zo zit het bij mij dan toch!

    En als ik mijn vrienden hier iets zeg over mijn vrienden thuis hebben zij er toch niks aan om dat rond te strooien en zij kunnen er dan bv. een betere mening over geven omdat ze die echte vrienden van mij hier thuis toch niet kennen.

    Ik heb me dat ook al eens afgevraagd, ja. Mijn vriendinnen in RL gaan vóór alles!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pogo schreef:
    (...)
    En als ik mijn vrienden hier iets zeg over mijn vrienden thuis hebben zij er toch niks aan om dat rond te strooien en zij kunnen er dan bv. een betere mening over geven omdat ze die echte vrienden van mij hier thuis toch niet kennen.

    Ik vind dat het dan moeilijker is om je mening te geven, omdat je hen niet kent. Misschien dat ie dat wel vaker doet, of zit die persoon zo in elkaar, dunno.


    1.25

    Ik snap wat je bedoelt. Met mensen waarmee je bevriend bent online, kan het contact veel sneller verwateren en je weet nooit alles van ze.
    Ook al zijn mijn vrienden niet altijd even leuk in het echt, ik vind ze toch beter dan vrienden online idk :')


    As travars

    EstrellaVida schreef:
    Sommige mensen, hebben het moeilijk in hun omgeving. En dan zijn demensen van Q, zegmaar hun troost.
    Of tijdens meetings, dat je zo'n leuke tijd samen hebt gehad.

    Het kan gewoon, voor iedereen is de reden ander. Maar ik heb ook bepaalde mensen op Q zitten, waar ik gewoon beter mee bevriend ben dan mijn vrienden in "real".


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kan juist mijn 'online' vrienden mijn geheimen beter vertellen, want dan hoef ik ze niet face2face te zien & ik kan veel makkelijker vertellen hoe ik me voel op msn dan in het echt. Ik heb ook veel vrienden in real life, don't get me wrong, maar ik kan over sommige 'gevoelige' onderwerpen véél beter online praten.

    Nou, ik ben sowieso meer open op internet en zou zo mijn geheimen kunnen vertellen. Het is gewoon dat niemand mij kent hier. Niemand kan mij achterhalen. En eigenlijk heb ik maar één echte beste vriendin en de rest zijn gewoon klasgenoten of 'vriendinnen'. Ik ben echt niet een sociaal persoon en veel te awkward, maar op Q is alles gewoon chill. Escape from reality zou ik het noemen.


    wth.

    Rumour schreef:
    Ik heb ook echt hele goede vrienden gemaakt via Q en soms heb ik het gevoel dat juist hun meer (echt) naar me luisteren dan dat mijn echte vriendinnen doen, mijn echte vrienden zijn leuk hoor maar ik voel me soms zelfs meer op mijn gemak om iets aan mijn Q-vrienden te vertellen dan aan mijn echte..

    +1


    Hope goes lost but never dies.

    Depulso schreef:
    Nou soms lucht het even op om geheimen te vertellen aan iemand die je niet kent of nooit ziet (a)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik vind dat je gelijk hebt.
    op quizlet kun je echt niet zeggen of je de mensen ook leuk gaat vinden in real life.
    altans dat heb ik een keer gehad. wel vaker eigenlijk.


    Believe in yourself, change the world.

    Omdat sommige mensen geen echte irl vrienden hebben.
    Ik heb wel vrienden, maar ze betekenen niet zoveel als mijn 'computervriendin'. (@Puckasaurus)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:12 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind best dat je via het internet vrienden kan hebben of ontmoeten, Nimf is mijn beste vriendin en ik ken haar door het internet, en omdat ik haar door het internet ken maakt onze vriendschap niet minderwaardig dan "RL" vriendschappen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:16 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Omdat ik mijn "vrienden" niet vertrouw en de mensen hier op Q wel want ze helpen je tenminste


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hier op Q kun je je geheimen vertrouwen aan het forum, of aan privé berichten :')
    En ik snap het wel, hoor. Zelf heb ik ook mijn allerbeste vrienden in het echt, maar die zitten wel allemaal op Q, haha. Maar veel mensen hier op Q betekenen ook veel voor me <333
    En het ligt er echt niet aan of je ze in real kent of via internet. Mijn allerbeste vriend heb ik ook nog nooit in het echt gezien, maar dat gaat binnenkort komen! :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.