• Wij hebben zo een afschuwelijke lerares voor natuur-scheikunde. Ik vond het altijd een heel leuk vak, maar met haar niet.
    Ten eerste moet ik elke les aan het straftafeltje helemaal voor aan zitten.
    ten tweede controleert ze mijn huiswerk superstreng
    Ten derde wordt ze boos als ik iets vraag of niet snap
    Ten viere ze schreeuwt zo hard dat ik nog doof wordt
    ten vijfde ze heeft volgens mij ook een enorme hekel aan mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    naar de conrector en klagen :Y)
    ik weet je hoe je je voelt x)
    al werk ik mezelf nooit in de nesten :X -kuchh-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Naar je mentor, afdelingsleider of iets dergelijks gaan en klagen. Dat straftafeltje had ik dan nog gezegd; nou ja, oké, al is dat ook wel een beetje vaag. Dat huiswerk controleren hoort streng te zijn, maar ik weet niet hoe dat zit. Als ze dat bij anderen minder streng doet terwijl jij altijd je huiswerk af hebt en niet zoveel uitvreet in de les, dan is dat ook wel raar. En je hebt het volle recht om vragen te stellen en dat mag ze niet boos om worden. En schreeuwen dat mag ook niet.
    Dat ze een hekel aan je heeft, daar kan je vrij weinig aan doen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Naar je mentor gaan en vragen of er niks aan te doen valt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    idd naar je mentor, afdelingsleider ofzo gaan is de enige oplossing.. want wat zij doet is echt gemeen en jezelf niet in de nesten werken, dat helpt natuurlijk ook altijd;) (N)

    Ga naar de directeur.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik zal met je mentor of directeur ofzo gaan, straftafeltje is niet zo gek als je praat ofzo ik moest daar bij wiskunde zelf ook zitten:X(A)
    maar dat ze boos word als je iets vraagt of iets niet snapt is wel heel erg! Ze word er toch voor betaald om jou te helpen? Dan hoort een goede lerares niet zo te doen.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing