• Ik had een geweldig verhaal gelezen [JDB], maar ik ben het kwijtgeraakt. Hij heet "I write this for you". Misschien kennen jullie het? Ik wil hem graag verder lezen.


    may the odds be ever in your favor

    Volgens mij Google-zoekactie bestaat het verhaal niet. Ik denk dat het of verwijderd is of op inactief staat.


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Volgens mij Google-zoekactie bestaat het verhaal niet. Ik denk dat het of verwijderd is of op inactief staat.

    dat soort dingen overkomen mij altijd met abo's... het is jammer, maar wat doe je er tegen?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Anarchist schreef:
    Volgens mij Google-zoekactie bestaat het verhaal niet. Ik denk dat het of verwijderd is of op inactief staat.


    Erg vaag, ik had er namelijk een abo op, en nu is hij ineens weg? :O


    may the odds be ever in your favor

    Kan gebeuren. Een user kan altijd besluiten er niet verder mee te willen gaan, door tijdgebrek of andere zaken.


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij is dit verhaal verwijderd.


    Life is hard and then we die

    Yup, het verhaal is verwijderd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Anarchist schreef:
    Kan gebeuren. Een user kan altijd besluiten er niet verder mee te willen gaan, door tijdgebrek of andere zaken.


    Ze schreef iedere dag een nieuw stuk, en gisteren heeft ze er ook nog een geschreven. Ik weet haar naam ook niet meer -.-


    may the odds be ever in your favor

    Evelicious schreef:
    (...)

    Ze schreef iedere dag een nieuw stuk, en gisteren heeft ze er ook nog een geschreven. Ik weet haar naam ook niet meer -.-


    Kan je anders niet naar de geschiedenis kijken, van wat je gedaan hebt op internet, miss zie je nog wat, van de story, als je er gisteren ofzo van hebt gelezen, eergister, etc.

    ilovesana schreef:
    (...)

    Kan je anders niet naar de geschiedenis kijken, van wat je gedaan hebt op internet, miss zie je nog wat, van de story, als je er gisteren ofzo van hebt gelezen, eergister, etc.


    Dat is een hele handige tip, ik ga het meteen doen :)


    may the odds be ever in your favor

    Zoals mijn collega's al zeggen, ik denk niet dat dat veel zin heeft. Het verhaal is inderdaad verwijderd.


    I am an idiot, I move.

    was die niet van fruitschaal ofzo?


    Alleen maar tranen van geluk