• .. Ik kwam zojuist tot de conclusie dat ik een gezin ken, waarvan maar liefst 4 van de 6 personen een Justin Bieber-isch kapsel hebben. ;_______; Dat vind ik zeg maar.. best wel apart. En al helemaal gezien een van die mensen een vrouw is :Y)

Wie du mir, so ich dir.

Broach schreef:
    (...)
    Mijn beste vriend had dat kapsel, dus ik ging hem uitlachen, maar gewoon voor de grap, het stond hem wel leuk ofzo.
    De volgende dag komt hij met een ander kapsel naar school.. How sweet.

How clever. Ik vind het echt helemaal niks, bij niemand niet. Nichterig kakkers kapseltje. :W

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Zoiets heeft de CANADESE HOCKEY LOOK. kapsel ;"3

=

Bijna de helft van de wereld heeft een Bieber-kapsel. Daarom is het niet de schuld van Bieber, hij had gewoon toevallig dat kapsel...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Tsja, dat kapsel (dat hij nu btw helemaal niet meer heeft) hoorde wel echt bij hem. Resultaat = miljoenen beliebers achter je aan. Ik vind 't helemaal niet raar dat al die jongetjes denken: 'Goh, laat ik dat kapsel ook eens nemen'.

It's time to be happy again.

Jewellery schreef:
    Bijna de helft van de wereld heeft een Bieber-kapsel. Daarom is het niet de schuld van Bieber, hij had gewoon toevallig dat kapsel...

grap
    zn grap (-pen mv) iets dat gezegd of gedaan wordt waar je om moet lachen;= geintje
    een grapje maken
    een grap uithalen

[ bericht aangepast op 26 april 2011 - 15:17 ]

Wie du mir, so ich dir.

Peanutxhead schreef:
    Zoiets heeft de CANADESE HOCKEY LOOK. kapsel ;"3
    Mhehe dat wist ik nog niet, haha weer wat geleerd (kitty).

Wie du mir, so ich dir.

Prosecco schreef:
    Tsja, dat kapsel (dat hij nu btw helemaal niet meer heeft) hoorde wel echt bij hem. Resultaat = miljoenen beliebers achter je aan. Ik vind 't helemaal niet raar dat al die jongetjes denken: 'Goh, laat ik dat kapsel ook eens nemen'.
    Maar het is dus een mengsel van. 2 Mensen hebben nog het 'oude' kapsel en 2 het 'nieuwe' :Y) Haha. Nee snap ik ook wel :'D. En 3 van de 4 mensen zullen het vast niet genomen hebben, omdat hij ook zo'n kapsel had :'DD

Wie du mir, so ich dir.

Een vrouw met dat kapsel, dat is ziek x'D

KirstenSnaps schreef:
    (...)

grap
    zn grap (-pen mv) iets dat gezegd of gedaan wordt waar je om moet lachen;= geintje
    een grapje maken
    een grap uithalen

Oké wtf?
    Is het de bedoeling dat ik dat snap?

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Defensive schreef:
    Hahaha :')

It's going to be difficult, but not impossible.

Jewellery schreef:
    (...)
    Oké wtf?
    Is het de bedoeling dat ik dat snap?
    Een verwijzing naar het woordenboek met daarbij de uitleg van het woord 'grapje'

Wie du mir, so ich dir.

Hahaha, lol.

-

Insomniac schreef:
    En het is al zo'n gayerig kapsel...:W(joehoe)

Only those who listen can hear