• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten strengere maatregelen nemen op leerlingen die spijbelen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Somethnholic schreef:
    Oneeens. (bloos)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Het ligt aan de school, soms eens en soms oneens. Ik vind dat je het probleem bij de oorzaak aan moet pakken: waarom spijbelt een kind? Aan de hand daarvan moeten ze een straf bepalen.
    Als ze me m'n mobieltje maar niet afnemen (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Bij ons op school zijn de maatregelen die genomen worden gewoon goed. Alleen het probleem is dat het hele absentiesysteem faalt en je je er zo uitlult, dus ze komen er never achter :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Defensive schreef:
    Het ligt aan de school, soms eens en soms oneens. Ik vind dat je het probleem bij de oorzaak aan moet pakken: waarom spijbelt een kind? Aan de hand daarvan moeten ze een straf bepalen.
    Als ze me m'n mobieltje maar niet afnemen (cat)


    SLOAN.

    Oneens, er word bij ons al abnormaal veel aan gedaan en is al erg moeilijk. :P


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Oneens, tenminste niet bij mij op school. Bij ons worden onze ouders gelijk ingelicht en voor elke gemiste uur moet je twee uur na blijven. Dat vind ik al streng genoeg.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Nee, ik vind het je eigen verantwoordelijkheid of je op school komt of niet..


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Nee, ik vind het je eigen verantwoordelijkheid of je op school komt of niet..

    De laatste tijd dat ik daar zat heb ik bijna niets anders gedaan. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wow, wat een heilige mensen hier allemaal..
    Ik ben het er mee oneens. Het is al moeilijk zat bij ons op school :'D En sowieso, boeiend, als iemand geen zin heeft in school dan gaat 'ie toch niet. De leraren en de regering krijgen gewoon doorbetaald, dus wat zeiken ze?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eens en oneens.
    Eens: soms,zoals bij mij word er echt niks aan gedaan.
    Oneens:alsof het werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee, iuk vind t nu al streng genoeg. als je 1 uur spijbelt moet je er 2 inhalen. spijbel je 3 uur moet je meteen 6 inhalen wat niet kan op 1dag dus krijg je vierkant rooster what means dat je van 8 tot 4 op school zit.

    maar sommige leraren zijn dom en die merken niet dat je niet op school bent dus het kan!;)

    Eeens. Bij ons op school moet je voor elk uur dat je spijbelt, 4 plusuren doen... Vorig jaar waren het er maar twee, maar dit jaar weegt het dus zwaarder om een uurtje ff te gaan spijbelen...


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.