• Ja, op school. Altijd als ik wat slims zeg, bijvoorbeeld als ik een goede opmerking maak wat de leraar tevreden stelt, dan zegt iedereen: "Wow, Dilara, voor de eerste keer!' of 'Wow, wat een wonder!'
    En ja, dan ga ik me best wel kut voelen. En als ik een opmerking maak (gewoon een normale hoor) dan gaan ze lachen. Like, ik ben een dom mens die gewoon niet in een vwo klas hoort.

    Voorbeeld:
    We zitten bij Taalontwikkeling en iemand zegt wat. Ik zeg: 'Oh, dat moet zus en zo.' 'Dilara je bent dom.' 'Helemaal niet, ik zit in een vwo-klas?' en dan zeggen ze. 'Ja dat was een vergissing.'

    Echt, ik kan me hier soms echt zo down om voelen hé. Wat moet ik zeggen/doen? Of hoe moet ik hiermee omgaan?


    We accept the love we think we deserve.

    Ze negeren?

    Ik heb dat ook hoor, dat moet je gewoon negeren. En jij dan, jij zit op fucking vwo, ik op mavo. Bij mij zeggen ze altijd dit ik in het ramenlikbusje naar school moet :W

    Supposed schreef:
    Ze negeren?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het is maar een grapje.
    en anders negeren ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahw, dat is kud.
    zeggen tegen ze of negeren.?

    Dat heb ik ook vaak en daar ga ik me ook kut door voelen, want vooral mijn beste vriendin zegt dat :C


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zit ook op vwo en veel mensen noemen mij dom, maar ik ben gewoon traag van begrip en mijn hersens werken soms niet zo goed..
    Als iemand zoiets tefen me zegt, dan lach ik soms mee of ik werp ze een dodelijle blik toe. Of ik ga ze zelf plagen. Ik ben iemand die altijd wel wat gemeens terug heeft te zeggen dus ze weten wanneer ze moeten ophouden.

    Maak ze eens duidelijk dat je het stom vind?


    Me so good.

    Wat een leuke klasgenoten zijn dat. (cat) Een grote bek hebben en als je die niet hebt dan moet je ze gewoon negeren. Je bent niet dom, want je zit in een VWO klas. Dat betekent dat je bij de slimste generatie van Nederland hoort. Dat jij iets begrijpt en daar een opmerking over maakt, is blijkbaar not done in jouw klas. Een mens mag zeggen wat 'ie wil en zo mag jij dat ook. Blijkbaar zijn jouw klasgenootjes egohoofden en jij niet. Laat ze lekker, jij weet dat je niet dom bent en dat die opmerkingen nergens op slaan.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Wat een leuke klasgenoten zijn dat. (cat) Een grote bek hebben en als je die niet hebt dan moet je ze gewoon negeren. Je bent niet dom, want je zit in een VWO klas. Dat betekent dat je bij de slimste generatie van Nederland hoort. Dat jij iets begrijpt en daar een opmerking over maakt, is blijkbaar not done in jouw klas. Een mens mag zeggen wat 'ie wil en zo mag jij dat ook. Blijkbaar zijn jouw klasgenootjes egohoofden en jij niet. Laat ze lekker, jij weet dat je niet dom bent en dat die opmerkingen nergens op slaan.


    Believe in yourself, change the world.

    Weet je Dilara, ik zit bij je in de klas, ik weet hoe je je voelt. En ja ze overdrijven wel hoor. Want wat maakt het uit als jij een opmerking maakt.,, is het een domme of een slimme opmerking,,.. negeer het.. of roep mij :D
    Haha, ik weet zeker dat je het over Kursat of& Seyit hebt,, ach ja.. eenmaal mongolen voor altijd mongolen..

    But
    ILOveYOu<3


    I will be.

    xSnoepjex schreef:
    Ik zit ook op vwo en veel mensen noemen mij dom, maar ik ben gewoon traag van begrip en mijn hersens werken soms niet zo goed..
    Als iemand zoiets tefen me zegt, dan lach ik soms mee of ik werp ze een dodelijle blik toe. Of ik ga ze zelf plagen. Ik ben iemand die altijd wel wat gemeens terug heeft te zeggen dus ze weten wanneer ze moeten ophouden.

    Maak ze eens duidelijk dat je het stom vind?

    Ja, zo doe ik ook soms, dan ga ik meelachen ofzo. Maar toch, voel ik het gewoon. Ik kan het niet uitleggen.


    We accept the love we think we deserve.

    Aguilera schreef:
    Weet je Dilara, ik zit bij je in de klas, ik weet hoe je je voelt. En ja ze overdrijven wel hoor. Want wat maakt het uit als jij een opmerking maakt.,, is het een domme of een slimme opmerking,,.. negeer het.. of roep mij :D
    Haha, ik weet zeker dat je het over Kursat of& Seyit hebt,, ach ja.. eenmaal mongolen voor altijd mongolen..

    But
    ILOveYOu<3

    Oh, héy Noor. Ja, jij bent mijn bodyguard haha. Nee, Kursat + Seyit zijn wel aardig, ookal doet Kursat soms zo dom. Maar, nee ja, hij ook wel soms. Maar ook die anderen. I tell you tomorrow everything. Ik zit er gewoon mee, ik kan niet uitleggen hoe.


    We accept the love we think we deserve.

    Wat je moet doen? Weten van jezelf dat je niet dom bent, en dat ze maar een grapje maken (denk ik).
    Ik krijg ook nogal vaak te horen dat ik dom ben, maar ach, ik lach daarom en weet wel beter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou er eens goed is wat van gaan zeggen. Want het is misschien dan wel een grapje, maar als jij gewoon goede cijfers haalt moeten ze hun grote mond maar is gaan houden :S [/kandaarniettegen]


    Life is hard and then we die

    Zelfspot. Lach erom en het lijkt allemaal een stuk minder erg. Ik word ook vaak dom genoemd - omdat ik soms van die rare opmerkingen maak of weer eens niet zit te luisteren - en dan maak ik er een grapje over. Eerst trok ik het me ook altijd aan, maar nu heb ik zoiets van: 'screw you'. Ik lach mezelf gewoon uit en dat bevalt me prima. ;3


    It's time to be happy again.