• Het is me al eens eerder opgevallen dat me zusje weinig at. alleen ik dacht die voelde zich niet lekker 2 maanden geleden en dacht dat het wel over ging. Maar het word steeds erger. Na 3 muizen hapjes zit ze ''vol''. volgends haar dan. Ik zie haar ook steeds heel erg in de spiegel kijken naar haar lichaam. En ze heeft besloten te gaan dieeten omdat ze geen vet op haar lichaam wild. en me ouders maken zich ook zorgen.
    Heeft iemand tips?

    XX


    Some angels have no wings.

    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    die gaat naar anorexia :S
    Dr.Phil programma over anorezia had ik een keer gezien


    Shoganai i ne~

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...

    Laat d'r foto's zien van mensen met anorexia, en zeg: "dit gaat er met jou gebeuren als je niet eet." Dat schrikt haar misschien wel af?


    live the life you love

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    Never forget the things that make you smile

    Complimenteer haar een keer van, zeg maar bijvoorbeeld: 'Ik wou dat ik zo dun was net als jou'. Dat het lijkt dat zij dunner is dan jou. Misschien maakt dat haar zekerder...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nicholas schreef:
    Laat d'r foto's zien van mensen met anorexia, en zeg: "dit gaat er met jou gebeuren als je niet eet." Dat schrikt haar misschien wel af?


    Has no one told you she's not breathing?

    Nicholas schreef:
    Laat d'r foto's zien van mensen met anorexia, en zeg: "dit gaat er met jou gebeuren als je niet eet." Dat schrikt haar misschien wel af?


    das een goeie
    maar dan moet ze het niet mooi vinden want dan is het een probleem -,-

    Hanoena schreef:Complimenteer haar een keer van, zeg maar bijvoorbeeld: 'Ik wou dat ik zo dun was net als jou'. Dat het lijkt dat zij dunner is dan jou. Misschien maakt dat haar zekerder...


    mischien gaat ze dan juist nog meer haar best doen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hanoena schreef:
    Complimenteer haar een keer van, zeg maar bijvoorbeeld: 'Ik wou dat ik zo dun was net als jou'. Dat het lijkt dat zij dunner is dan jou. Misschien maakt dat haar zekerder...

    Dat spoort haar alleen nog meer aan, omdat ze dan denkt dat mensen haar mooier vinden als ze dun is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    CountMeIn schreef:
    Ik denk dat gewoon praten het beste is, en als dat niet helpt kun je nog altijd een stap verder gaan...


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz