• Dit weekend was ik met de boot weg. We gingen bij iemand op visite die op een ander eiland lag. Dus wij met ons kleine bootje naar het andere eiland toe. Dus wij daar praten en zo. Alleen ik had het warm en ik wilde mijn voeten in het water houden. Dus ik loop naar het water toe. En zet mijn voeten rustig in het water.
    Valt mijn mobiel in het water. Hij is nog niet helemaal kapot maar wel ver. Omg, ik vind het zo niet leuk he! Want ik heb geen geld voor een nieuwe dus ik moet een oude telefoon gebruiken. Ach, beter iets dan niets.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik liet mijn mobiel in de wc vallen, toen heb ik hem laten drogen en nu doet hij het weer :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    dat s echt klunzig lol. Je mag mijn telefoon wel hebben ik krijg toch een neiuwe lol

    Moet je hem uit elkaar halen en dan laten drogen.

    Verjaardagen en weddenschappen kunnen helpen.


    Firm believer of all that is magic

    Nu moet ik gelijk aan gisteren denken.
    Onze boot is kapot dus we mijn ouders gingen hem wegbrengen ofzo, en ik bleef thuis met mijn zusjes. We gingen dus waterballonnen maken en ik wou mijn vriendin sms'en of zij ook wou komen. Dus ik commandeer mijn ene zusje dat ze me mobiel moet pakken, dat deed ze gelijk [muahah] en ze komt terug en legt hem op me schoot. En via me schoot glijd hij zo in de bak met water, en hij is nu kapot. Eerst flikkerde het scherm aan en uit en daarna deed hij niks meer. Nu moet ik met de oude van me moeder lopen :$


    Trust me. I'm the doctor

    GeniusFerb schreef:
    Moet je hem uit elkaar halen en dan laten drogen.

    Verjaardagen en weddenschappen kunnen helpen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.