• Dit slimme 11-jarige kindje; heeft geen idee hoe ze en youtube account aan moet maken? Dus ik dacht; VRAGEN OP Q!
    Want ik wil graag al die cover reacties geven en op die duim klikken weet je wel? Wil je helpen? Lindaahlove@hotmail.com

    YAAAY!


    Zeewierig :D

    /

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 13:12 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ga naar youtube.com, dan staat rechtsboven 'Account aanmaken', klik daarop, vul alles in ennnnnn dan is het klaar? ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ga naar youtube.com, dan staat rechtsboven 'Account aanmaken', klik daarop, vul alles in ennnnnn dan is het klaar? ;D


    Je moet iets met je telefoonummer doen; dat kan anders maar ik weet niet hoe.


    Zeewierig :D

    NoTeArThLy schreef:
    (...)

    Je moet iets met je telefoonummer doen; dat kan anders maar ik weet niet hoe.


    Het is gratis, je moet je mobiele nummer geven, dan krijg je een sms. En daar staat de code in dan heb je een account. Je raakt geen geld kwijt.

    ik heb gewoon een google account gemaakt en ingelogt op youtube dan heb je ook een youtube acount


    Shoganai i ne~

    East schreef:
    (...)

    Het is gratis, je moet je mobiele nummer geven, dan krijg je een sms. En daar staat de code in dan heb je een account. Je raakt geen geld kwijt.


    Ja oke, maar ik heb geen mobiel..(erg zielig :P)


    Zeewierig :D

    East schreef:
    (...)

    Het is gratis, je moet je mobiele nummer geven, dan krijg je een sms. En daar staat de code in dan heb je een account. Je raakt geen geld kwijt.

    dat hoefde ik niet te doen? Maar ik had ook een google account


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    East schreef:
    (...)

    Het is gratis, je moet je mobiele nummer geven, dan krijg je een sms. En daar staat de code in dan heb je een account. Je raakt geen geld kwijt.


    Echt waar? Ik heb nooit ergens een telefoonnummer ingevuld en ik heb ook geen Google account, maar wel een YouTube account.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nu heb ik wel en account; want opeens hoef je geen telefoon meer in te vullen.


    Zeewierig :D

    Soundeffect schreef:
    Ga naar youtube.com, dan staat rechtsboven 'Account aanmaken', klik daarop, vul alles in ennnnnn dan is het klaar? ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.