Dus ik had samen met een vriendin van me N , plannen gemaakt om vandaag in de ochtend naar de boerderij te gaan. Dus toen ik eindelijk mocht , bleef blijkbaar T ook bij haar slapen.(Daarvoor had N mij gevraagd maar ik mocht niet.) Dus ik oké ja geen probleem gaan we toch gezellig met z'n 3'en. Dus ik had voor deze ochtend al mijn plannen aan de kant geschoven om me te kunnen. (naar de markt gaan met mijn ouder , naar mijn tante gaan , etc..) Dus toen ze normaal gezien om mij gingen komen , waren ze er niet. Dus ik die altijd overbezorgd is , belt. Dus je neemt ze op en vraag ik van ja gaan we dan ? zegt N zo van ; Nee want T heeft geen fiets en ... (versta ik de helft niet van) jarig. Dan legt ze af. Dus vraag ik via Sms of der pa thuis is. Zegt ze ja. Dus dan is mijn stellig als je echt wilt gaan ga je toch vragen of je pa ons niet kan voeren hé. En als er iemand jarig is van je broers of zussen of familie weet je dat toch op voorhand en niet op de dag zelf! Ik heb dus een boos mailtje gestuurd en zit nu te blijten voor 100 mensen. Ik vind mezelf nu zo dom , want ik denk dat ik over reageer. Maar ik ben het gewoon beu dat telkens elke keer als ik met N iets afspreek om te doen ze dat met iemand anders doet of dat door iemand anders door de war wordt gegooid. Btw ; kon ze dat gisteren al niet zeggen dat T geen fiets heeft want T is daar al van gister dus ....Ik begin gewoon te denken dat ik niks waard ben en daardoor bijna iedereen zijn plannen annuleert met mij of als 2de keus gebruikt. En 'omg'! Daarnet zo'n 2 minuten geleden stuurt N opeens van ja wil je vandemiddag komen ? Maar niet tegen T zeggen want T wil alleen met mij zonder iemand anders erbij. Wel ik ga maar niet om daar te blijven maar om mijn gedacht te zeggen!
Sorry voor , alweer, dit zeiktopic..Wat vinden jullie dat ik moet doen of wat zouden jullie doen? En vinden jullie dat ik overreageer?
"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey