• ik was dus eens aan het denken en nu vroeg ik me wat af.
    Waarom zijn jullie allemaal fan van justin bieber.
    Ikzelf vind hem ook heel leuk hoor, daar niet van (:
    maar zit er een specaile reden achter, zoals zijn muziek, uiterlijk, de teksten?
    Nou, laat het even weten zou ik zeggen :Y)

    Ik ben niet echt fan, maar ik vind z'n liedjes opzich wel leuk (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Zijn muziek.. en nu hij zijn haren heeft geknipt, ook zijn uiterlijk <3

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 20:02 ]


    I will be.

    Zijn teksten zijn echt gewoon... puur. Er zit een boodschap achter, en dat vind ik zo speciaal aan hem. Zijn muziek en stem zelf zijn ook goed en natuurlijk niet te vergeten: hij is een cutie. :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Zijn stem, zijn lyrics & zijn babyface zijn danspasjes.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik vind hem verschrikkelijk (krul)


    Shoganai i ne~

    Animale schreef:
    Zijn teksten zijn echt gewoon... puur. Er zit een boodschap achter, en dat vind ik zo speciaal aan hem. Zijn muziek en stem zelf zijn ook goed en natuurlijk niet te vergeten: hij is een cutie. :3


    Niets meer aan toe te voegen. Behalve zijn ongelofelijk grote respect voor vrouwen. Daar kunnen andere jongens nog van leren.


    To infinity and beyond •

    Zijn muziek is Coowl ; D
    En het is een lekkerding...
    En voorderest kan ik het eigenlijk niet uitlegen...


    Jump and touch the sky.

    Ik ben niét fan van hem (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben fan van hem , een echte obsessie noemen ze me vaak : Justin bieber obsessie :d Hij heeft gewoon alles zijn uiterlijk GEWELDIG ! zijn liedjes Fantastisch en Ja hij is gewoon de beste ! meer kan ik niet zeggen :):d

    Ik ben geen fan
    Ik ben een ik-kan-je-niet-af-er


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Het begon allemaal toen ik nog op GoSupermodel zat.
    Die meiden daar waren opeens helemaal gek van één of andere Bieber knul met een lelijk bloempot kapsel.
    Ik vond dat ze overdreven en ik vond ze irritant, de fans. Ik heb geprobeerd naar One time te luisterne maar vond er niks aan.

    Een aantal maanden later was ik bij een vriendin waar tmf aan stond. Ik was gezellig met der mama aan het kleppen en ondertussen was er ene leuk liedje op. DUs ik een beetje mee swingen, zie ik op het einde dat het Justin was.
    En njah het gebeurde gewoon. Gewoon omdat ik Baby een leuk liedje vond. Haha. Toen kwam de rest ervan zelf bij (:


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Nja, ik was bij een vriendin en we zaten te kletsen en toen kwam Justin voorbij op tmf met One Time, ik vond het eerst niet echt een leuk nummer. maar toen begon ik hem vaker te luisteren en toen begon ik hem steeds leuker te vinden. Ik vond hem ook schattig ;3. Nouja, ik begon met mijn vriendinnen te praten over hem en we begonnen steeds meer een fan te worden. En dan komt derest ervan zelf bij inderdaad ^^.


    Neem risico's

    ik vind zijn liedjes echt super, er zit een verhaal achter, vooral bij down to earth wat ik écht een heel mooi liedje vind. hij is natuurlijk ook nog knap - vind ik - maar dat is niet de belangrijkste reden om fan te zijn. en ja ik vind dat hij super goed kan zingen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Zijn haren:9~ Hij heeft zulk mooi haar altijd! echt, ik wou dat ik dat had:( wel eens geprobeerd, maar toen leek ik echt net een kruising tussen een emo en een nerd.


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Ik haatte hem. Serieus. Haten. Totdat ik zijn nummers beter ging luisteren en nouja, toen vielen ze eigenlijk wel mee. Ik luisterde steeds vaker. En nou ja, toen ben ik dus eigenlijk fan geworden (: And hij ziet er geweldig uit. <3


    To infinity and beyond •