• Hallo leute,

    Ik heb een vraagje aan jullie (en dan voornamelijk aan de mensen in Nederland). Weten jullie een bedrijf/plaats/winkel/uitgeverij die tegen een redelijke prijs één boek voor mij wil drukken. -Dus, maar een exemplaar-

    Het liefst met harde kartonnen kaft, flexibele kaft mag ook wel als het niet anders kan. Het boek heeft ongeveer maar 20 pagina’s en mag ook een klein boekje zijn uiteindelijk, dus pocketformaat ofzo, dat maakt niet zo veel uit. Het is een cadeau voor iemand en ik zou het ontzettend graag in boek vorm willen geven.

    Qua prijs zou ik graag niet boven de 150 euro willen gaan. Ja I know, dat klinkt crazy veel voor een idiotig boekje, maar het is nu eenmaal belangrijk voor me en ik wil er iets moois van maken, het is dan ook voor een heel speciaal persoon.

    Dus, anyway… Kan iemand mij hiermee helpen? Jullie zijn echt geweldig als jullie iets of iemand weten!!

    xx(pirate)


    edit:
    Yeey, (kitty) hij is af. Harde kaft in kleur, a-5 formaat en 33 pagina's intotaal en hij kost 26,52 per exemplaar. Daar kan ik me nog wel in vinden (nerd). Zodra ik het geld heb, het boek bestelt en ontvangen heb laat ik hier nog wel weten of het een goede betrouwbare site is enzo en of het resultaat er mag wezen, dan weten jullie tenminste ook of je de site kunt gebruiken en vertrouwen :Y).

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 14:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb even voor je rond gezocht op internet omdat ik toch niet kon slapen.

    1 Albelli
    Ik weet niet of hun ook boeken doen, maar ik weet dat ik hier ooit mijn agenda heb laten maken en ik zeer tevreden was over het resultaat.

    2 Ez book
    3 Jouw boek
    4 Cat pocket
    5 Print Bind
    6 Lulu
    Ik weet niet of je er iets aan hebt aangezien ik er nooit gebruik van heb gemaakt en ze nu letterlijk van internet af haal (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 3:10 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Woow thanks je bent geweldig! Albelli en Ezbook zien er echt goed uit voor wat ik nu snel zie! Ik zal er morgen eens naar kijken :3. Dankjewel (kitty)!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Graag gedaan! (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    O kut, nu moet ik bestanden omzetten in pdf's. Iemand enig idee hoe dat moet? Hahaha [/noob]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kopieeren en plakken. (wbw)

    Billusion schreef:
    Kopieeren en plakken. (wbw)
    Nee even serieus.. Hoe doe je dat, een pfd-bestand maken. Kopieëren en plakken heb ik niets aan als ik niet weet van waar naar waar :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het niet weten.. sorry!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien openen in adobe? -ik heb net een andere besturingssysteem, dus ik kan niet voor je testen.-

    Adobe maakt pdf bestanden als je het opslaat.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 13:26 ]

    Billusion schreef:
    Misschien openen in abode? -ik heb net een andere besturingssysteem, dus ik kan niet voor je testen.-

    Abode maakt pdf bestanden als je het opslaat.
    Lol, dankjewel :3


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    O kut, nu moet ik bestanden omzetten in pdf's. Iemand enig idee hoe dat moet? Hahaha [/noob]

    Dat kan je bij word 2007.=) Opslaan als.. en alangs de zijkant staat er ergens pdf denk ik :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat kan je bij word 2007.=) Opslaan als.. en alangs de zijkant staat er ergens pdf denk ik :'D


    Dat ga ik ook uit proberen.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat kan je bij word 2007.=) Opslaan als.. en alangs de zijkant staat er ergens pdf denk ik :'D
    Dat had ik inderdaad net gezien ja, dankjewel :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Yeey, (kitty) hij is af. Harde kaft in kleur, a-5 formaat en 33 pagina's intotaal en hij kost 26,52 per exemplaar. Daar kan ik me nog wel in vinden (nerd). Zodra ik het geld heb, het boek bestelt en ontvangen heb laat ik hier nog wel weten of het een goede betrouwbare site is enzo en of het resultaat er mag wezen, dan weten jullie tenminste ook of je de site kunt gebruiken en vertrouwen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Yeey, (kitty) hij is af. Harde kaft in kleur, a-5 formaat en 33 pagina's intotaal en hij kost 26,52 per exemplaar. Daar kan ik me nog wel in vinden (nerd). Zodra ik het geld heb, het boek bestelt en ontvangen heb laat ik hier nog wel weten of het een goede betrouwbare site is enzo en of het resultaat er mag wezen, dan weten jullie tenminste ook of je de site kunt gebruiken en vertrouwen :Y).

    Dat zou wel handig zijn ja =). Bedankt dan alvast ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay


    Wie du mir, so ich dir.