• De stelling van vandaag luidt:
    Een beetje liegen op je CV mag

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe klein het ook zou zijn; Oneens. Ze nemen je aan voor wat je kan, en zou kunnen bereiken, niet voor wat je gelogen hebt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oneens, argument lijkt me obvious.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carcass schreef:
    Hoe klein het ook zou zijn; Oneens. Ze nemen je aan voor wat je kan, en zou kunnen bereiken, niet voor wat je gelogen hebt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ja :-)
    Ik zeg altijd dat mijn frans goed is terwijl het werkelijk belabberd is :-)
    aub ik hoef geen frans te kunnen om in een fabriek te werken :-)

    liegen op cv not done
    liegen over bijv. je haarkleur oke


    we all deserve to die

    Oneens. Liegen moet je nooit doen. Nergens.. Ook niet een klein beetje op je CV en al helmaal niet omdat het je voor altijd kan achtervolgen, mocht je iets stoms doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, ik vind van niet.

    Oneens, natuurlijk. Bedrijven kijken op je cv om te bepalen of je geschikt bent voor de baan. Dat houdt in dat ze kijken wat je al bereikt hebt en dat ze aan de hand daarvan gaan bepalen wat je zou kunnen bereiken. Als jij dan liegt, dan kan het zijn dat het bedrijf daardoor een verkeerde keuze maakt. Je wordt op die manier misschien eerder aangenomen, maar uiteindelijk is het niet goed. Het werk kan je zwaarder vallen dan menig ander en met wat minder geluk blijkt dat je er totaal niet geschikt voor blijkt te zijn. Met een eerlijk cv kom je eerder bij een geschikte en leuke baan.


    To live would be an awfully big adventure

    Het is niet verboden, maar of het nou slim is..?


    wth.

    Carcass schreef:
    Hoe klein het ook zou zijn; Oneens. Ze nemen je aan voor wat je kan, en zou kunnen bereiken, niet voor wat je gelogen hebt.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oneens, natuurlijk. Daarbij lijkt het me ook leuker om je baan eerlijk te 'verdienen'.


    everything, in time

    Quixotic schreef:
    Het is niet verboden, maar of het nou slim is..?


    Het is niet echt bepaald de goeie stap fzow, maar als jij zelf dat wil doen weejte, ga je gang maar later krijg je der wel spijt van....

    OriginalJade schreef:
    (...)

    Het is niet echt bepaald de goeie stap fzow, maar als jij zelf dat wil doen weejte, ga je gang maar later krijg je der wel spijt van....


    Daarom. (:


    wth.

    PRESIDENT schreef:
    Oneens, natuurlijk. Daarbij lijkt het me ook leuker om je baan eerlijk te 'verdienen'.


    Everything is worse without music.

    Oneens. Liegen is nooit goed. Daarbij, zullen ze je ook eerder aannemen als je eerlijk overkomt en je fouten toe durft te geven, I assume.


    Some people feel the rain, others just get wet.