• de meeting van breda. Hij was zo geweldig.
    Het begon om 2 uue maar ik, sevda, dania en ellen waren er eerder. Dus wij kei druk zijn in de bruna. Want daar moesten we wachten want dat was ons verzamel punt.
    Toen kwamen we er achter dat er niemand platics bekertjes mee had, dus wij bekertjes gekregen bij de ah to go. Toen gingen we weer terug naar de bruna, toen kwamen marleen, lieke en nanaa. Toen moesten we nog alleen maar wachten op hung en robbert. Na 5 minuten wachten, kwam hung. Toen belde ik robbert en zei dat hij beter naar het park kon gaan. Dus daar kwamen we hem tegen. Toen gingen we picknicken en veel foto's maken. De foto's komen zondag want ik zit nu op de boot.
    Toen moest ellen weg en daarna dania.
    Toen waren opeens alle bekerjes op en moesten we uit de flessen drinken. Uiteindelijk heb ik 3 liter energie op. Toen kwam nikki, die kwam later want die moest werken.
    Toen moesten hung, marleen, nanaa en lieke naar huis toe en bleven ik, sevda, nikki en robbert over. Ik, nikki en sevda gingen eten bij de subway en robbert ging er gewoon bij zitten. Toen gingen we robbert weg brengen en daarna moesten ik en nikki naar huis.


    Dit is niet alles, maar het typt nogal moeilijk op deze telefoon, dus vul me maar aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pindagevecht!
    Macarena!
    Plopdans!
    Langharige vampieren!

    Het was zeker wel awesome!

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iedereen, 'k wil jullie verhalen horen, komop vertel! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je vergeet dat we de Macarena hebben gedanst, de kabouter Plop dans en we hebben een pinda gevecht gehad. O, en dat ik keihard een klein meisje heb uitgelachen omdat ze viel op de trap.:'D


    everything, in time

    We hebben een groot pindagevecht gehouden, omdat niemand pinda's lustten dus gingen we ze naar elkaar gooien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PRESIDENT schreef:
    Je vergeet dat we de Macarena hebben gedanst, de kabouter Plop dans en we hebben een pinda gevecht gehad. O, en dat ik keihard een klein meisje heb uitgelachen omdat ze viel op de trap.:'D

    Hebben jullie in het midden van -weetikwelke- stad de macarena gedanst? o.O
    Dat zal veel bekijks hebben opgeleverd :'D

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:03 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ohja, veel vampieren zeg. Men dat was eng, ik vreesde voor mijn leven.


    everything, in time

    haha lieke, je vergeet die enge vent die op de foto wilde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hebben jullie in het midden van -weetikwelke- stad de macarena gedanst? o.O
    Dat zal veel bekijks hebben opgeleverd :'D


    Midden in het park van Breda na.(clown)


    everything, in time

    Iwanna schreef:
    haha lieke, je vergeet die enge vent die op de foto wilde

    Haha, ja! Er wilde een of andere Indiër met ons op de foto als herinnering aan Nederland!
    Die vent was echt eng, allemaal foto's van ons gemaakt x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En we hebben samen met de politie een ijsje gegeten!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    haha en we hebbben ijs gegeten met de politie en gespeeld in een speeltuin :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    haha en we hebbben ijs gegeten met de politie en gespeeld in een speeltuin :'D

    Ja, die wip was echt amazing!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ohoh en we hebben propjes geshoten en ik en ellen hebben een boom geknuffeld


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh en Sarita, de familie is compleet want Rick en Maaike zijn mijn opa en oma!(krul)


    everything, in time

    oh en ik luisterde rot muziek volgens marleen


    "Ignite, my love. Ignite."