• Klein vraagje:


    Hoe dump je iemand die zig een "vriendin" noemt. Opmerkingen maakt waardoor je iets naar haar hooft MOET gooien. Die altijd sacherijnig is.
    Die achter je aan loopt als een huppeloze puppy.En als je iets uitleg denkt ze dat haar antwoord goed is (cat).

    Ik heb het hier over de zogenaamde vriendin van Kristy (SpookyAthena).
    Laten we haar Jud noemen. (ik kan haar hele naam niet spelen en als ze dit ooit ziet maakt het toch niet uit want dan is kristy of ik al ontploft(cat))

    Ze is gewoon ver-schr-ik-el-lijk. Iedereen (echt iedereen) heeft haar geprobeert te helpen omdat ze zig buiten gesloten voelde! En wat krijgen we stank voor dank. Paar voorbeelden van haar gedrag.

    Ik: Ik snap de som niet?
    J: gaa je naar de lerares.
    ik: waarom ik kan toch gewoon aan kristy of alisa vragen?
    jud: *saggo*

    ff later...
    Jud: ik snap het niet?
    ik: gaa je naar de lerares.
    jud: *word heel boos en tegen spreken*


    Ze heeft kristy's kleding afgezeikt! terwijl haar kleding stel apart en leuk is!

    bedankt om dit te lezen moest er ff uit (cat)

    Wat kunnen we het besten doen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik en een ''vriendin'' zijn gewoon ontzettend uit elkaar gegroeit toen ik ging verhuizen, maar das bij jou niet zo...
    Ehm... bot zijn? Komt het duidelijkst over, maar wel vriendelijk taalgebruik gebruiken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga met dr praten.

    Zig = zich|sacherijnig = chagrijnig|hooft = hoofd|huppeloze = hulpeloze?|spelen = spellen?|ver-schr-ik-el-lijk = ver-schrik-ke-lijk|stel = stijl?|besten = beste (/verveelt zich)
    En ik denk dat je gewoon met haar moet praten en zeggen waar je je aan ergert.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:20 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gewoon kei hard zeggen. Dat werk meestal het beste.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Recht in haar gezicht zeggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.